nurknr3<3 Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 28 oktober kom Nora, 9 dager før termin. 3760gr og 51 cm alt gikk kjempe bra! Ingen skrekk historier å komme med denne gangen heller! Denne gangen går ammingen knirkefritt, jeg har ikke vondt noen steder, bekkene er kjempe mye bedre allerede ) kom hjem fra sykehuset i går etter en natt på sykehuset. Skal tibake i morgen for å ta 2 dagers prøvene. sender masse fødestøv til Novemberjentene, og vi er klare for oslo-treff!
Jenny_m Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer med snuppa, en vellykket fødsel, god amming og ikke minst at hun kom 9 dager før... stjeler til meg fødestøvet
mon84 Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer så masse igjen:-) Godt å høre at alt står bra til og at bekkenet ditt er bedre allerede! Gleder meg masse til å treffe lille Nora:-) Stjeler også til meg fødestøv, håper det ikke er lenge til lillegutt vil melde sin ankomst:-)
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Så godt at alt gikk fint! Stor og fin jente da! Gleder meg til å se dere og flere babyer på treff snart Håper jeg får en sånn fødselsopplevelse nå også og at ammingen går bedre i starten enn sist. Tar en haug fødestøv og setter meg og venter...
osima venter 2 små Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer med nydelige Nora Og så fint navn, det heter en av tvillingene våre..hehe.. Bra formen din er så bra, jeg dro hjem etter 2 dager, orket heller ikke sykehuset, slappet bedre av hjemme
enits40 Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Masse gratulasjoner fra meg og!!! Så fantastisk heldig du er som har fødsel overstått og har fått en frisk og fin liten tulle!!! Kos dere masse! :-)
Miessi Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer så masse Du var heldig du som er blitt ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå