Gå til innhold

Helvetes mannfolk og alkohol inntaket hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen i huset skulle ut med jobben i går, og det unner jeg han. Men ber han huske på at eldste har håndballkamp kl 10 i dag, så jeg håper han tar det litt med ro. Vel, kl 3 i natt kommer han snøvlende inn, dritings! Spør han nå om han tror han rekker kampen, nei, det gjør han nok ikke.......Jenta vår blir skuffet når vi ikke kommer å ser på kampene hennes, kjenner jeg koker her jeg sitter. Og siden det ikke nytter å koke på en sovende mann, så får jeg koke litt her i steden. ;/ Overreagerer jeg? Har PMS nå så det holder, mulig det spiller inn. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er sint. Sa han i går at han skulle være med på kampen ?

Du og jenta de får gå på kampen å kose dere, så får mannen ligge hjemme med dårlig samvittighet ;)

Skrevet

Kan ikke du dra med jenta alene?

Skrevet

Nei du overreagerer ikke! Om han skulle følge på kamp i dag, hadde jeg kasta han i dusjen! Dumme mannfok!

Skrevet

Jeg hadde også blitt forbanna, uten pms. Så hadde det vært min mann så hadde han fint måttet gått på kampen. Han viste om det før han dro ut i går. Så han kunne tatt det pent.

Har faktisk vært i en lignende situasjon, Han dro ut og viste at det var noe viktig dagen etter. Han tok den helt ut, men fikk pent gjøre seg klar til å være med på det vi hadde planlagt uten å klage.

Skrevet

Ok, godt å høre at dere er enige, han har en tendens til å skylde på pms når han får "kjeft" hos meg, hehe....Joda, klart jeg kan dra alene, tar med meg lille og drar jeg. Nytteløst å dra han ut av senge nå, orker ikke sitte der med en fyllesyk mann heller. Ungen har flere kamper senere i dag + at vi skal på dugnad begge to. Det bør han bare rekke, hvis ikke blir det lite hyggelig å være han. *kremt*

Og ja, han sa i går at han skulle sørge for å være klar til kamp kl 10. Men så klarer han ikke å slutte å drikke når han først er ute å koser seg, han bare hiver innpå. Ikke er han ung og dum heller, 37 år som han er......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...