Gå til innhold

Hvor mange av dere jobber ennå i uke 34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg tenker mest på de som har barn fra før.

Jeg er 2-barnsmor med nr3 på vei og nå er jeg kjempesliten...

Så skulle jeg helst ha en lang liste her med innlegg da... helst fra dere som er sykmeldte.

Sånn at jeg slipper å ha så dårlig samvittighet hvis jeg sykmelder meg fra mandag.....

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber enda, er i uke 34, begynner uke 35 til tirsdag. Jobber riktignok "bare" 80% (for det er den stillingsprosenten jeg har), men i helsevesenet.

Har en sønn på snart 3 fra før.

Kjenner det begynner å bli slitsomt, og kommer nok til å ta meg litt mer fri nå som det begynner å nærme seg. Men det er jo snart bare 3 uker igjen til permisjon, så håper på å klare meg så lenge som mulig. Da jeg gikk med han eldste ble jeg fullt sykemeldt etter 6 måneder, og synes det var fryktelig kjedelig å gå hjemme, så er nok derfor jeg er så glad for å enda kunne jobbe. :)

Hvis du er sliten synes jeg du skal sykemelde deg. Er ikke noe vits i å slite seg ut FØR fødselen, blir vel ikke akkurat noe bedre etterpå....

Skrevet

Hvis du er sliten, syns jeg du skal sykemelde deg. Du har vært kjempeflink som har jobbet helt til nå! Jeg syns ikke man bør presse seg til det maksimale når man er høygravid som deg, du får ingenting igjen for det, verken skryt eller takk fra arbeidsgiver.

Selv har jeg et yrke som gjør at jeg ikke kan jobbe når jeg er gravid, så jeg har vært hjemme i snart 30 uker. Herlig! Jeg tror man har godt av å pusle litt på egenhånd av og til, kanskje sove lenge hver morgen, gå seg en tur, og pønske ut gode middager. Til og med kjede seg litt.

Så neida, ikke ha dårlig samvittighet for at du er sliten og vil sykemelde deg. Syns du fortjener det jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...