husmus &2 Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Det lukter ganske så dritt rett og slett på badet i ny og ne. Det er ikke hele tiden, men ofte. Hva kan det være for noe? Noen som har peil O vise dib damer.
Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Prøv å vanne sluken! Tørre luker lukter drit!
Brugda Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Ja, tørr sluk pleier å lukte forferdelig stygt! Eller sjekk at det ikke ligger en bortgjemt bæsj/tissbleie noe sted på badet- det fant jeg etter to dager med lukt som bare ble verre og verre ;p
Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 om det er pga tørr sluk så ha litt matolje nedi. Funket kjempe bra her.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Det kan være sluken, men i verste tilfellet kan det være en fuktskade som har begynt å lukte. Vet det har skjedd hjemme hos oss. Det nyttet ikke hvor mye vi vasket og rengjorde sluken. Da vi en vakker dag skulle pusse opp, var det oppstått en fuktskade i veggen som luktet. Når badet var tørt og nyoppusset luktet det endelig godt på badet, og det har gjort det i over 10 år nå
husmus &2 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2010 Fuktskade gir meg angst, vi har i hvert fall ikke råd til noe baderomsrenovasjon. Jeg skal prøve med litt matolje, som sagt så kommer og går det så tørt sluk høres egentlig logisk ut!
meg & to små vampyrer Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 hos oss er det en sånn lukt fra kloakken til tider. kjenner samme lukt ute nedi gata, regner med det er noe galt med kloakkledningen. vi leier og orker ikke bry oss veldig.
husmus &2 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2010 Hvis det er noe som har vedvart en stund og det faktisk er noe galt, så får man det kanskje på forsikringen?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Ja, man skal kunne få igjen på forsikringen, men vi gjorde den tabben at vi begynte å pusse opp bad og ikke oppdaget fuktskaden før vi var i gang med det. Da mente forsikringsselskapet at vi ikke skulle få noe igjen for det fordi vi likevel allerede hadde begynt å pusse opp. Men hvis vi hadde meldt i fra om skaden før vi begynte å rive, (og at skaden var grunnen til at vi måtte pusse opp), så kunne vi få igjen. Merkelig egentlig, men det er flere år siden som sagt. Håper at det ikke er noe verre enn at det er litt lukt fra sluken da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå