Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er stor fan av Elena:) Hadde det på min liste til lilletuppa!
Lilleleen Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Syntes det er fint jeg. Forbinder det med henne i skal vi danse bare. Men hun er jo en pen dame, så er jo ikke det værste det )
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Kjenne jo ei Maria Elena, og hun er flott, så da blir Elena også flott!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Kjenner ei Elea Elena er kjempefint. Skulle det vært Russisk hadde det vært Jelena, og det er ikke så fint synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå