Gå til innhold

Hvor bestiller dere julekort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte fra Foto Knudsen i fjor, men ble så misfornøyd!

Så i år skal jeg lage "julebrev", dvs skrive et brev med ting som har skjedd dette året og legge noen bilder inn i dokumentet. Og printe det ut på jobben, så da blir det heller ikke så dyrt:)

Skrevet

Bestilte hos Foto Knudsen i fjor. Godt mulig det blir derfra i år også. Evt Postfoto.

Skrevet

Tilbud på Fotoknutsen ut oktober, så der har jeg bestilt. Ble kjempefine!

Har brukt Elite foto tidligere og de ble også veldig bra.

Skrevet

Fotoknudsen. Jeg ble veldig fornøyd.

De har kanskje ikke det mest spennende utvalget, men det jeg fikk tilsendt tilsvarte mine forventninger til det jeg hadde sett på nettet. Jeg bruker de gjerne igjen :)

Skrevet

Fotoknudsen til 2.90 pr stk!

Skrevet

Fotoknudsen til 2.90 pr stk!

Skrevet

Unicef, jeg synes de er mye finere enn dem med fammiliebilder på.

Skrevet

Bestilte denne uken på fotoknutsen

De var kampanje på kort og kalendere.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ikke velg POSTFOTO! De er ELENDIGE på levering og service. Bestilte 7 veggkalendere for en måned siden og fikk kalenderne, som skulle vært julegaver, i posten først i går etter masse purringer, både pr tlf og mail. Det var dessuten veldig vanskelig å komme igjennom pr tlf og mailen ble sjelden besvart. Ikke nok med det, det viste seg at samtlige kalendere var feil. De gjaldt for 2012! De viste ingen velvilje da jeg tok kontakt med dem for å be dem rette opp i rotet deres straks og gi meg en god erstatning for alt rotet.

Skrevet

Og du har kanskje bare brukt de en gang?

Jeg har brukt Post Foto i flere år. Kjøpt forskjellige produkt, aldri opplevd noe tull. God kvalitet og rask levering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...