Gå til innhold

Ble skikkelig redd nå !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme alene med arvingen, bor på en gård hvor man må kjøre en liten gårdsvei for å komme inn. Om det kommer besøk så vet vi hvem det kan være. Naboer og noen få bekjente.

 

Kvart på elleve banket det på døren og noen dro skikkelig hardt i håndtaket.. Slik fortsatte det uten at jeg turte å åpne døren. Så gjentok det seg med jevne mellomrom.

 

Vi har har anmeldt et tidligere leieboforhold med noen som har gjort hærverk på gården for mangfoldige tusen. Og som virker til å ha ingen hemninger. Innbrudd i huset, knust 33 ruter i låven, klippet over telefonlinjen, helt frostvæske på gressklipperen, stjelt ting inne i huset etc. etc.. Jeg er jo livredd for at de vil ta hevn igjen. Og etter anmeldelsen ble barnevernet koblet inn.

 

Så da sitter jeg her, alene, med noen som prøver å komme seg inn. I et hus med mange verdier. Redd for å ringe politiet og redd for å gå ut av stuen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du redd for å ringe politiet? Det hadde jeg gjort, hadde blitt livredd:-s

 

Lykke til, og klem:-)

Skrevet

Uff, så ubehagelig! Er det ingen i familien eller noen venner av deg du kan ringe, spørre om de kan komme.

Skrevet

Vil ikke være til bry.. Og har jo egentlig ingen sak annet enn at noen har prøvd og vil komme inn her. Det er verdier for masse penger her, så jeg har jo tenkt tanken før, men aldri opplevd at noen står på døren og drar i håntaket.. UÆHHHH.. Jeg rømmer i morgen.

Skrevet

Ring politiet med en gang, mye bedre å være på den sikre siden!

Og hvis det ikke skulle være noe, så er politiet vant til all slags utrykninger. Ikke for å skremme deg, men hvis det var noen du kjente så ville de vel ringt deg på mobilen hvis de stod utenfor og du ikke åpnet.

 

Huff, får helt vondt av deg nå! Håper at det går bra med deg!

Skrevet

Har ingen familie her dessverre. Har snakket med naboene da, som jeg kan ringe til...

Skrevet

Har snakket med de vi kjenner rundt her og det er ingen av dem. Så da er det vel noen som lusker rundt her, da. Som banker og drar i døren.

 

Føler ikke for å ringe politiet heller, det er ikke sååå dramatisk liksom.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er klart det er dramatisk om folk står utenfor huset ditt og vil inn midt på natta!!! Ring politiet da, kvinne!

Skrevet

Enig med Palmesus! Jeg ble skikkelig redd bare av å sitte her i min lille bystue og lese det du skriver. Ring politiet!

Gjest irismor
Skrevet

Jeg tror jammen meg at jeg hadde spandert på meg et pistolkurs eller tatt jegerprøven og kjøpt meg en hagle.

Gjest irismor
Skrevet

Kle deg i et laken, snik deg ut bakdøra/vindu og skrem livsskiten ut av de =o)

Skrevet

Hei Tøysetipp, hvordan gikk egentlig dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...