Gå til innhold

Sukk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vedens BESTE mann. Men har klart å bli så sjarmert av en på skolen. Han er også i forhold med flere barn, men jeg merker at det er så syk spenning mellom oss. Kommer aldri til å gå videre, og det begrenser seg til et langt blikk i ny og ne og litt småprat. Men jeg føler at jeg burde la vær, men jeg klaaarer ikke å bare glemme han, vi møtes jo stort sett hver dag, selv om han går på et annet linje (takk og priiis for at vi ikke har felles forelesninger!)

Vet dere ikke kan hjelpe meg men måtte bare fortelle det til noen :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at så lenge du holder deg der du er, så er det ikke galt med litt spenning i hverdagen.

Jeg hadde det slik med en på min gamle jobb. Eneste vi gjorde var å titte litt og snakke om jobb, men det var det som fikk meg til å glede meg til jobben. Kunne aldri i verden gjort noe mer, men var rett og slett for å få litt spenning i hverdagen!

Skrevet

Hihi, ja det er litt spennende. Eller vet ikke, det er iallfall deilig å føle seg attraktiv og intressang. Ikke det at mannen min ikke gir meg de tingene, men det er jo nærmest forventet da, og etter noen år blir jo ting litt vanlig og normalt.

Har i det minste blitt veldig motivert for å komme meg på selv forelesninger som ikke er obligatoriske, i fall han står i gangen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...