Amaryllis2012 Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hadde en liten blødning på onsdag (en uke før forventet mens). Har aldri hatt dette før, så lurer på om det kan være en festeblødning eller om det ikke er på den måten en festeblødning utarter seg? Er det noen som vil dele erfaringer med meg?
venter i spenning11 Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg lurer på det samme. Hadde en bløding 2 uker før forventet mens, det var ikke veldig mye.. og mye lysere enn ellers. ...Jeg testet pooositivt akkurat nå!!!!
Amaryllis2012 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer med positiv test! Akkurat sånn var min blødning også, eneste forskjellen var at den kom 1 uke før forventet mens.. Ikke så mange andre som har, eller deler sin erfaring om dette så jeg får bare vente å se
HH72 Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg hadde det like før forventet mens, relativt små mengder og det var over ila en ettermiddag. To d seinere testet jeg positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå