Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Hei Ønsker å reise til Spania neste sommer (har fast leil. vi er i), men er ikke sikker på om/når jeg blir gravid, og hvor langt på vei jeg kan være når jeg får lov til å fly utenlands. Noen som vet? Lurer på utenlandsfly med -SAS -Norwegian -RyanAir Svar kjapt.. finner billige flybill nå...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Wow, du gidder ikke å google det selv og krever i tillegg kjapt svar..De andre dibberene er altså sekretærene dine`Lykke til, sier bare jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Nei, har ikke tenkt at de skal være det.. men tenkte kanskje noen visste/hadde erfaring.. Trodde ikke det var regler for hva vi fikk spørre om her.. jeg skal google det jeg, så slipper du å irritere deg.. tenkte ikke på at jeg ville finne det der.. Ha en ellers strålende helg - høres ut som om du er en som tar ting med et smil...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Dette finner du informasjon om på flyselskapenes sider. Kjappere kan du egentlig ikke finne det...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Ofte kan du fly helt frem til 4 uker før ul termin, men noen har litt lengere frist. Du må ha med bekreftelse på termin som du kan vise på anmodning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå