Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg og Barnefar gift men har hatt en lang vei å gå. Vi var begge i forhold første gang vi møttes og begynte vel å flørte med det samme. Vi begynte etter hvert å snike oss ut sammen, til og begynne med "uskyldig" holdt det jo hemmelig men prøvde å beherske oss. Men til slutt ble det umulig. Jeg var sammen med kjæresten min i 4 mnd før jeg klarte å kunne gi slipp på han.. Mens min mann holdt på dama si i langt over ett år. De var på ferier sammen, og pusset opp hjemme. Dette er vel det jeg har slitt mest med. At han ikke klarte å komme seg vekk fra ho, når han hele tiden sa underveis han skulle ønske at det var oss, og det kom det til å bli osv. Han var fantastisk mot meg, men det var kosrt vei mellom himmel og helvette!! Enda kan jeg slite med det. Det var til slutt han som gjorde det slutt med ho.. I etter tid har han fortalt meg at ho var psykisk utabil, gikk til psykolog osv, derrfor klarte han ikke å få hun ut av livet sitt. Hun truet med å spre rykter om at han slo hun og var vist helt gal!! jeg har noen felles venner med denne eks dame hans og de forteller meg at hun sier det var ho som gjorde det slutt.. Dette irriterer meg siden da føler jeg meg som ett andre valg på tross av giftemål og barn. Jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å gjøre det jeg gjorde igjen, jeg elsker mannen min over alt i hele verden. Men sliter med å stole på han. kunne aldri kommet over det hvis han hadde vært utro mot meg. Hadde blitt totalt ødelagt. Han reiser masse med jobben, bor på hotel osv. Noen andre som har opplavd noe lignende? Eller vært offer for utroskap? Hvilke tegne ser man etter, å stemmer det, en gang utro alltid utro? Kommer jeg noen gang til å stole 100 prosent på han? Er så redd for å miste han. Og hvis ikke jeg gir slipp på usikkerheten min rundt han kommer jeg sansynligvis tilå gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tror du er redd og sjalu fordi du selv har vært "der" vært utro! På seg selv kjenner man andre. DU kan velge å leve med din mann eller la tankene og sjalusien ta overhånd, hva godt kommer det ut av det? Jeg har ikke peiling om din mann er utro, men han er vel sammen med deg fordi han elsker deg? Og hvorfor være bekymret over denne eksen hans? Hun var jo psykisk utstabil som han sier, og det er faktisk slik at det er vanskelig å komme seg ut av slike forhold.. Min samboer var sammen med ei slik, hun truet med selvmord hun hvis samboeren min gikk fra henne, stakkars mann han var jo livredd...han elsket henne ikke men klart når en person truer med selvmord og sier "hvis du gjør det slutt med meg så tar jeg selvmord, og det er din skyld" da blir du jo redd... Dette var jo før min tid, men jeg husker at flaggene ble heiset opp hos hans venner og familie når det ble slutt med den dama, hun var jo gal.. Hun var og sykelig sjalu, hun slo han hvis han kikket på en annen dame når de kjørte bil osv...poenget mitt er vel at det er mange syke damer også der ute.. Samboeren min fortalte meg at han sluttet å elske henne ganske tidlig, men at han var glad i henne som en venn og rett og slett ikke turde gjøre det slutt fordi hun var så ustabil, men hun var utro så da gjorde han det slutt, det var helt fantastisk sa han , fordi da hadde hun jo ingenting hun skulle ha sagt..han var glad hun var utro.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Du vet jo utfra deg selv at det ikke stemmer, med engang utro, elltid uttro. Du har valgt denne mannen, du har valgt å stole på han, dere har giftet dere å fått barn. Jeg vil heller ikke tro at det er utroskapen som er problemet, men mer at han brukte så lang tid på å gå fra henne. At han muligens har løyet til deg om bruddet. At du føler deg som andre valget hans. Det må du riste av deg, så lenge han er en flott mann i sin oppførsel mot deg og i sin omsorg og følelser, må du fokusere på fremtiden og ikke fortiden. Du kommer aldri til å få et helt sikkert svar på hva som skjedde mellom dem. Men du vet jo at han var utro mot henne med deg, så så veldig kjær i dama kan han ikke ha vært. Riste av deg alle de dårlige vibbene og gå videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå