Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 takk takk og jeg vet det er noe som heter navnedebatten... jeg bare gidder ikke bruke den!!
SuperGlad Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Heter Tonje jeg, med en bror som heter Adrian
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Det første som slo meg var Linnea, av en eller annen grunn.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 Eline Ikke fordi jeg syns det er nydelig, for det gjør jeg ikke, men fordi det passet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #16 Skrevet 29. oktober 2010 Søsteren til Adrian heter Emma her men nå venter vi en gutt til og klarer ikke finne det "riktige" navnet! Noen forslag på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå