Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 De er så hinsides deilige, super flinke, vanvittig sympatiske, kun smør blid dagen lang og ikke minst lettvinde å ha med å gjøre. De er så småe og fornuftige alle 3. Vi kan bare måpe og vi gjør ikke annet enn å prate om de når de har lagt seg for kvelden. De gir oss ingen dårlige dager. Tro om vi går på en smell en dag? (Ja noen av dere håper vel det hihi) Hjertet mitt spenges snart av kjærlighet :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 ååå...sånn har vi det også. Vi føler oss ufattelig heldige. Snakker om det hver dag. Er det mulig liksom. Herlig å høre at det er andre som har det likt!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Så hyggelig å høre! jeg tror imidlertid at dere kanskje kan ha "noe" dere også, men så spørs det hvordan man tar det! Vi priser oss stadig lykkelig over at det ikke er noe alvorlig med snupp og at hun har en flott utvikling og tross alt ikke er så trassig som mange andre barn i den alderen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Ja tro meg vi har hatt trass vi også......men lite av alt annet og mye av det gode. Barna våre er så snille og sympatiske og blide at man nesten får dårlig samvittighet og synes synd på de :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Så bra, det betyr jo at dere har oppdratt dem bra det da så da har de jo flinke foreldre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå