Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg kunne tenke meg å fortelle det til familien ved å putte på lillesnuppa en body fra denne siden: http://jegskalbli.spreadshirt.no/ Med skriften: Jeg skal bli storesøster! Tror nok de fleste kommer til å bli sjokka siden vi får dem så tette.. Har ei fra før av på 1 år og hun er da 19 måneder når hun får en liten lillebror eller lillesøster.. Hvordan skal dere andre her fortelle det? Eller hvordan fortalte dere det?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Til søsteren min og mammaen min sendte jeg et mms bilde av den positive testen (er 21 mnd mellom de to yngste). Fikk jo raskt telefon fra dem da, var mitt fjerde barn og ikke helt planlagt Svigermor og mannens søsken var det han som sa ifra til, og han ringte vel bare tror jeg. Vi var i lettere sjokktilstand og fortalte det samme dag som vi fant det ut selv... Men kult å kjøpe en body og bare vente på at noen skal lese hva som står på den, kan fort ta litt tid før noen faktisk tar seg tid til å lese.. Koselig med to tette da, har sine utfordringer, men definitivt mest morro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå