Gå til innhold

Gravid!!! Herregud, hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader jeg føler jeg sitter virkelig i klisteret om daene her..... Har kanskje fått "bolle" i ovnen, eller mest sannsynlig har jeg det. Kjenner det på hele meg. er ikke sammen med faren, har 4 barn fra før også. Heldighvis har jeg oppegående pappa til de andre 4 ungene. En side av meg sier koko, ta abort mens en annen side sier til meg at jeg skal beholde babyen, det er like mye min baby som de andre. Abort høres og virker bare helt fjern. men skal jeg tenke fornuftig så heller det mot abort.... Uff,dette er virkellig vanskelig. Jeg har midler til å ta meg av barnet. Klarer det hundre % sikkert. Men tenker også på de andre barn

a mine. Den eldste er snart 14, 9,7 og 2 år gamle. De skal jo følges opp og taes vare på de også. Fornuft og følelser henger ikke på greip her. Noen gode råd der ute? Eller noen som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har midler til å ta vare på barnet, og du har lyst, syns jeg du skal gjøre det :) Resten tar du som det kommer.

Skrevet

Så enig,behold om du kan og vil ;0)

Det ordner seg nok,lykke til ;0)

Skrevet

Ikke ta abort om du ikke er 100% sikker. Tenk å telle bursdager og lure på hvordan h*n ville vært.

Skrevet

Behold barnet!

Det går bra! Leser imellom linjene at det egentlig er det du vil!

Så gjør det.

Klem

Skrevet

Jeg tror også at du har lyst å beholde, og da bør du gjøre det.

Du sier du både har midler og vet du vil klare det.

De to eldste kan være en resurs for både deg og babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...