:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 har ikke sett på på noen uker... men hvor er hun? hun var jo best
Kondis som en murstein Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Var det ikke ho som sang Nothing else matters idag?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2010 ja, annsofi jeg så henne på oppsumeringen.. hehe.. jeg fikk ikke meg meg at hun sang.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå