Gå til innhold

halloween.....hva gir dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gir dere/hvor mye til barn som kommer på døra når det er halloween?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en bolle med div småsjokolader og karameller, hvor de får ta en eller to hver.

Skrevet

har kjøpt twist og noe annet som er papirinnpakket. Synes løsgodt er noe ordentlig herk av en bakteriebombe.

Skrevet

Tvist var lurt!note to myself....skal handle inn litt imorgen, vil ikke være hu kjipe dama i nabolaget som kommer med rosinesker eller epler:P(selv om VI ble glade for det når vi var små og gikk julebukk)

Skrevet

Sier at "sorry men vi gir bare frukt og rosinesker!" De fleste takker nei og går da, så gir vel ingenting. Synes dør til dør tigging er en uting. Desuten er tradisjonen i Norge at vi går julebukk, utkledt som nisser. ikke at vi går rundt som monster og spøkelser og tigger i oktober. Kommer de i jula, der det er naturlig å ha noe ekstra i huset, så skal de få noe da. Jeg kjøper aldeles ikke godter til å dele ut, når jeg selv ikke spiser godter nå for tiden.

Skrevet

Diverse innpakket Nille-gotteri ;) Har ganske mye, hadde altfor mye i fjor, da kom det ikke så mange selv om vi hadde gresskarlykt og greier, satt igjen med altfor mye :P Så denne gangen kan de få grabbe til seg store mengder, ha ha...

Skrevet

Har kjøpt en stor pose med sjokolader (alle har papiret på)

Skrevet

Hvis du er så sær så håper jeg du skrur av utelysene i det miste?

Skrevet

I fjor kjøpte jeg masse snop og det kom ingen unger hit:( Så i år har jeg latt være å kjøpe noe

Skrevet

Ja, for i Norge har vi bare opprinnelig norske tradisjoner. Vi har aldri noen gang hentet noe utenifra og det bør vi jaggu fortsette med.

Skrevet

Jeg kjøper inn litt halloween-snop, og de får ta to hver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...