Gå til innhold

Hvem ryker i x-factor i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Annsofi var dårlig i kveld. Ellers ganske høyt nivå i kveld, syns jeg. Beste sending til nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentegruppa kanskje.. Syns ikke de er veldig flinke.

Ellers har jeg trodd at Ole Gustav skulle ryke en stund, men i dag hadde han jo en veldig bra fremføring da :o)

Skrevet

håper annsofi eller ole gustav.

Heier fremdeles på Marthe jeg da:)

Skrevet

Annsofi var ræva dårlig!

 

Hans og Marthe var best:-)

Skrevet

Ja, hva har skjedd med AnnSofi?

Skrevet

Annsofi blir bare dårligere og dårligere. Hun har sunget bra en gang!

Liker Mo og Post 4, jeg.

Skrevet

Jeg synes Hans var dårlig.

 

Digger Mo og Atle jeg :)

Skrevet

Håper jentegruppa el. Ole G. ryker.

Skrevet

Håper Hans takker for seg i kveld :)

Skrevet

Håper Annsofi, Ole G, eller jentegruppa ryker idag!

 

Likte Annsofi til å begynne med, men synes nå at det blir det samme hver gang (i tillegg til at hun tidvis synger surt) Hun kommer til å bli mye bedre om noen år! Hun er jo bare 16 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...