Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Annsofi var dårlig i kveld. Ellers ganske høyt nivå i kveld, syns jeg. Beste sending til nå!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jentegruppa kanskje.. Syns ikke de er veldig flinke. Ellers har jeg trodd at Ole Gustav skulle ryke en stund, men i dag hadde han jo en veldig bra fremføring da )
TrueHæppiness Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 håper annsofi eller ole gustav. Heier fremdeles på Marthe jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Annsofi var ræva dårlig! Hans og Marthe var best:-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Annsofi blir bare dårligere og dårligere. Hun har sunget bra en gang! Liker Mo og Post 4, jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes Hans var dårlig. Digger Mo og Atle jeg
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 Håper jentegruppa el. Ole G. ryker.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 Håper Hans takker for seg i kveld
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 Håper Annsofi, Ole G, eller jentegruppa ryker idag! Likte Annsofi til å begynne med, men synes nå at det blir det samme hver gang (i tillegg til at hun tidvis synger surt) Hun kommer til å bli mye bedre om noen år! Hun er jo bare 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå