Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Kommer de i morgen ettermiddag, eller søndag?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Trick or treat skal skje på kvelden på Halloween, altså kvelden 31. oktober. I år er det søndag.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 For N'te gang så er det søndags kveld...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Halloween er 31. oktober, altså på en søndag i år. Men i tilfelle noen dumme unger(les: foreldre ) har misforstått så har jeg gotteskåla klar fra i morgen ettermiddag. Vil for all del ikke at huset vårt skal "egges" Var noen drittunger(faktisk så store som 8-9 år!) som kom på døra og tigget etter gotter for 2-3 helger siden :/ Vi tar med ungen vår på søndag ettermiddag litt før barne-tv til de nærmeste naboene som jeg vet taklet "tiggingen" fint i fjor
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Var det jeg tenkte på, at det sikkert er noen som tar turen i morgenkveld siden det er lørdag Greit å være beredt sikkert! Syns det blir koselig jeg. I fjor kom det bare to gutter på døra her- håper flere har hengt seg med i år. Jeg og to-åringen er klare for å få skummelt besøk iallefall HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå