Rosa J10 Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg aner ikke hva toåringer liker.. Tips? )
lille sprelle Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Spørs litt om hun er tidlig ute eller ikke. Ellers perler, leire, tegnesaker, bøker, kjøkkenting, biler, duplo, lego, figurer (dyr osv), hånd eller fingerdukker
jordbærsjokolade Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Dora:) Prinsesseting, krone, tyllskjørt, dukketing, bøker (ludde, lille prinsesse, lillelarven aldrimett feks), lego (storeklosser) togbane, puslespill, "matvarer" og kjøkkenting..tja:)
☆Monkey Business☆ Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Kjøkkenting var populært her hvertfall Enkle puslespill også....
It's all about me Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Den beste gaven jenta fikk til 2-årsdagen sin var en Dora dukke. Ellers elsker hun å perle smykker og playmobil.
Fire småtroll Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 En sikker vinner her i huset hadde vært et lite koppesett i porselen, pass på at det er små skjeer med, de er veldig viktige i oppdekkingen. Jentene mine på 20 mnd og 3,5 år leker masse masse med koppesett. Ellers er Hamaperler populært, til en 2-åring ville jeg kjøpt de store. Eller en liten tissedukke til å ha i badekaret, duplo eller briotogbane. Man får aldri nok tegnesaker, en ny tegneblokk og gode farger er stas. Bøker er også supre gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå