Gå til innhold

Dere med emmaljunga vogn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type av hjulene har dere? Er dere fornøyd?

Jeg har lufthjul nå, og er ikke fornøyd egentlig. Hatt vognen i bruk i ett halvt år, og må stadig fylle på luft i dekkene.. Hvertfall en gang i uka. Dette er kanskje vanlig?

Jeg bruker den helt normalt, går litt på asfalt, lette skogsveier. Enda ikke trillet i snø, så tror ikke det er min feil sånn sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har punkteringsfrie hjul og er kjempeførnøyd, hadde lufthjul før og punkterte rett som det var, ble drittlei!

Nå kjører jeg på alle slags underlag og er superfornøyd :)

Skrevet

Vi har lufthjul, og har hatt vogna i 18 mnd. Har aldri fullt luft vi.

Vi slet mer med kulelagrene vi, så de måtte vi skifte.

Skrevet

Har lufthjul. Hatt vogna i 3,5 mnd og pumpa opp dekka 2 gng, Er veldig fornøyd!

Skrevet

Hmmm.. Kanskje det bare er mine hjul da.. :s Burde kanskje ta en tur til butikken der vi kjøpte vogna å høre med de.

HI

Skrevet

Jeg har emmaljunga nitro city med punkteringsfrie hjul, er kjempefornøyd. Hadde lufthjul på Simovogna til eldstemann, tror jeg pumpa de dekkene 2-3 ganger i UKA.

Skrevet

Men er det så lett å punktere da? Behandler jo vogna veldig fint. Og i tillegg så er det alle hjula som er dårlige, ikke bare ett.

Ellers er jeg veldig fornøyd med vogna, men skal hvertfall sjekke ut de punkteringsfrie hjulene.. :P

HI

Skrevet

har hatt vår i over tre år og bare fult på luft et par ganger.. så du bør nok sjekke det opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...