Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg og samboeren min har vært fra hverandre siden mandag.. Vi skal møtes i morgeb, og igår da jeg pratet med han på tlf, sa jeg til han at jeg gledet meg til å knulle han. Da ble han plutselig så "rar", og sa at det ikke var sikkert vi kunne gjøre det, fordi han var blitt syk der nede..Han sa at han på tirsdag/onsdag hadde fått et rødt utslett midt på penishodet. Sist vi hadde sex, var på søndag... Han hørtes stressa ut da han sa det.. Dette har skjedd før med han, men alltid dagen etter vi har pult, og ikke flere dager senere. Utro? Hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Hva jobber han med? Hvis det er en veldig fysisk jobb hvor han er nødt til å vaske seg med kraftig såpe, eller toalettene på arbeidsplassen må vaskes med kraftige såper så kan det komme av det. Har hatt rare utslett i kontakt med "kraftvask" selv, men på hendene da. Men om han setter seg ned på do og den er blitt vasket med noe sterke såper så kan det skje...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Han er sikkert bare flau over utslettet.. Menn er jo livredde slike ting.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 HI Han har ikke jobbet noe denne uken, har hatt fri..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Du høres hysterisk ut. Jeg hadde aldri kommet på å tenke at mannen min kunne ha vært utro basert på hva du forteller!! For meg høres det ganske på trynet ut...eneste grunn for at det et fornuftig å tenke som du gjør er hvis han har vært utro før , eller du rett og slett ikke stoler på han... Men uansett ganske hysterisk...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes ikke du høres hysterisk ut! Det er normalt at du blir usikker , når han svarer deg slik. Han kunne jo f.eks ha sagt "Jeg har sikkelig lyst på deg jegogså , men du at jeg innimellom får utslett nedentil...og det har jeg nå. Så jeg tror at vi må vente litt..." Jeg synes at du skal spørre han rett ut om han har vært utro! Se på reaksjonen hans da! Han har nok sikkert ikke vært på eventyr,mens du var borte! Men det er jo greit å spørre om du er usikker! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå