Gå til innhold

Stjeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter sin genser var plutselig borte for noen dager siden. Både hun og vi var sikker på at den kom hjem fra ett overnattingsbesøk hos en venninne så min datter mente ikke at jeg skulle spørre moren til venninnen om den lå der (hun hadde den faktisk på seg om vi ikke husker helt feil).

Men siden jeg ikke fant genseren noen som helst sted i huset tenkte jeg at det ikke ville skade å sende moren en melding om den lå igjen der. Fikk da raskt til svar at det ikke var glemt igjen noenting etter overnattingen. Men etter ett par timer fikk jeg ny melding om at hun hadde funnet den hjemme hos de på rommet til venninnen.

Så da er saken slik at venninnen til min datter må ha fått den med seg hjem da hun var på besøk hos oss for noen dager siden. Vi håper virkelig at det skjedde ved ett uhell, men er sånn i stuss om vi burde si noe til foreldrene hennes om at hun må ha fått den med seg hjem fra oss.

Mulig moren skjønte det selv den dagen jeg sendte melding for da var det planlagt at venninnen skulle være med min datter hjem fra skolen men fikk kontrabeskjed fra moren sin og måtte komme rett hjem.

Men om genseren er grunnen vet ikke jeg.

Hva syntes dere. Skal vi la denne gå forbi eller bør jeg nevne noe for moren til venninnen til min datter.

Det er ikke en vanlig genser fra H&M men en litt mer fancy merke genser som er veldig populær hos 10 åringer. Og min datter var svært lei seg når den var blitt borte. Hun passer vanligvis veldig godt på tingene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal vokte deg vel for å anklage i hytt og pine. Mora sa at hun fant genseren. Dere får den igjen. Ferdig med saken...

Skrevet

Dette ville jeg absolutt ikke gjort eller sagt noenting om til noen!

Du vet ikke 100% sikkert hva som har skjedd og da beskylder du ikke venninnen til datteren din for stjeling, det kan ødelegge forholdet både mellom dem og mellom deg og venninnas foreldre..

Skjer det slike ting igjen kan du begynne følge ekstra godt med, men foreløbig ville jeg sett på det som vimsing og vært glad genseren kom til rette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...