min<3 Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er en jente på 28 gravid for første gang i uke 8. Har diabetes og jobber nå dag og natt for å holde blodsukkeret i sjakk. Har blitt sykemeldt pga dette...er virkelig en heldags jobb. Det jeg lurer på om det er andre der ute (helt sikkert mange=) med samme problemstilling som meg som kanskje vil dele noen tanker og erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå