Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg står nå som alenemamma, men bf har flyttet til samme by, og vil nå ha 50/50.(tror egentlig kun det er pga han sier han får penger fra sosialen hvis han har henne noe, han har ikke vært spesielt interessert i ansvar tidligere) Jeg har ca 5000,- i OS hver mnd, og jobber 50% stilling. Mister jeg OS hvis vi da får 50/50? Har så mye gjeld, at jeg ikke har sjangs å greie meg uten de. Mister jeg ene barnetrygden også da eller? Han har eller aldri betalt barnebidrag, så jeg er ikke helt gira på den, selv om han er veldig flink med henne. Men for meg er det uaktuelt hvis jeg mister OS, for da kan jeg likegjerne slå meg personlig konkurs! Kan jeg da nekte han? Evt er det noe anna stønad jeg da kan søke?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Du mister os og den ekstra barnetrygden ved 50/50-deling. Men du kan kanskje begynne å jobbe med enn 50% om hun er mer hos pappa eller ta noen ekstravakter el.?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 synes du virkelig ikke at din egen datter skal få lov til å være sammen med pappan sin og få et fint forhold til han pga DIN økonomi??? nå får du gi deg!makan til egoiske har jeg ikke hørt om på lenge!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har prøvd alt jeg kan for å skaffe mer jobb, men er liten plass så er så få jobber og bare 2 andre medarbeidere der jeg er nå, så ingenting å ta av :-/ Beklager hvis jeg virker egoistisk, men for det første har han ikke vært der for henne i det hele tatt siden fødsel, kun når det passer HAN, og han er kun ute etter å ha henne for å få mer penger fra sosialen!! Han kunne f.ex ikke ha henne i helga når jeg skulle på kurs, fordi han ikke hadde penger til å kjøpe mat til henne, men fikk vite at han hadde vært på fylla istede. DET hadde han råd til. Og økonomien min er pga HAN, har tatt opp diverse lån mens vi var sammen som jeg hadde hjulpet å betale ned på hannes lån og regninger osv, og nå hjelper han meg ikke med bidrag engang. Og jeg synes nå det er ganske vesentlig å ha god økonomi nettopp for ungen sin del!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå