Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Nei, jeg har ikke en strikkepinne i underlivet.. men det føles sånn ut! Jeg kan være ute å gå, sitte stille eller hva som helst, og plutselig kommer noen vanvittige stikkesmerter. Så gir det seg etter kort tid.. men det gjør ganske vondt Jeg er 36 uker i morgen.. Er det hodet som er festet ? nedpress ? Ungen som prøver å bryte seg ut ? Fått det ca 4 ganger i dag og i går kom det 6 ganger.. Ikke hatt det før i går...
Babyønske �� Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Det er sikkert babyen som ligger med hodet ned og presser mot nervene i livmorhalsen. Var hvertfall den forklaringen jeg fikk fra jordmor.
Plutselig_gravid Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Fikk samme forklaring av jordmor som "babyønske". Baby presser på nerver. Skikkelig aua!!
Plutselig_gravid Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Ps. hadde det fra uke 20 ca. Men jeg bar baby nr 2 mellom knærne omtrent, så sleit med dette og nedpress veldig tidlig.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2010 Godt å vite at det er flere som har kjent det samme Kan det hende han fester seg eller noe ?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 hvis det gjør vondt rundt blæra så kan det hende det er modningsrier du har begynt å få.
juliogjuleprinsesse Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 hm.. litt lost her jeg, men hva er modningsrier??? Jeg har også hatt slike stikkninger siste dagene, utrolig slitsomt... Gjør egentlig hva som helst for å slippe å bøye meg
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2010 Ja, jeg lurte litt selv også.. hehe.. Jeg har jo ikke vondt i rygg eller noe, er jo bare sånne stikkinger.. Modningsrier varer vel litt lenger, og sitter vel litt i ryggen også ? Disse stikkingene varer jo veldig kort..
Hanna30 Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg hadde også sånne stikninger mot slutten, høres likt ut! Er visst babyen som presser mot noen nerver:) Hos meg festa ikke hodet seg før fødselen, så det var ikke det iallefall.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2010 Hmm, virket jo logisk egentlig, at han ligger å trykker mot noen nerver. Han blir jo bare tyngre og tyngre, så det er vel vanlig at det blir litt ekstra press nedover Spesielt når den tyngste delen kommer først =D heheh! Jaja, vi får bare vente og se.. I dag er jeg 36 uker, og overhode ikke lei, så han får bare komme når han føler seg klar...
juliogjuleprinsesse Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 Heldig som kke er lei i alle fall! Jeg er bare 35 uker, og utrolig lei av alle disse vondtene... Men, hun kommer når hun kommer, ikke mye man får gjort uansett Jeg er bare glad for å høre alt som er normalt jeg, for noen ganger blir man en SMULE unødvendig bekymret....
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 Modning er i gang rett og slett. Jeg fikk det rundt 4 uker før fødsel. Plutselig kom de regelmessig også så det var nesten som vanlige rier. Men man kjenner det som regel bare rundt blæra/nederst i magen. Men kan jo bare være nervene også som noen ovenfor her sier:)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2010 4 uker igjen, og ikke lei , nei Strammeste magen jeg noengang har hatt jo! TOPP stemning <3 <3 <3 hehehe... Føler meg råflott! Tar gjerne en ekstra runde på butikken bare for å strutte ekstra... Men jeg har ikke vært noe særlig plaget med vondt og slikt, bortsett fra denne stikkingen som er kommet Skjønner jo at det er noe helt annet når man har mye plager, det er forståelig! Jeg hadde nok vært lei selv, hvis jeg hadde hatt mye vondt
JenteOgGutterMamma! Skrevet 30. oktober 2010 #14 Skrevet 30. oktober 2010 Hei! :-) Venter nr.6 og har hatt disse stikkingene hver gang den siste mnd. før fødsel så det er nok helt normalt! :-) Lykke til med fødselen! :-)
juliogjuleprinsesse Skrevet 30. oktober 2010 #15 Skrevet 30. oktober 2010 Lykke til med fødsel alle sammen, uansett så er jeg ferdig med strutting og kynnere om 1,5 mnd, uansett!!!! Selv om man da vil savne magen, sparkene og alt, så må jeg si at jeg håper formen kommer seg etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå