Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 For mange så ligger det nok til rette for meg å få et barn til, jeg er gft og har 2 barn, har hus, bil og stabil inntekt osv, men jeg vil ikke ha flere barn, det vil ikke mannen min heller, Vet vi får mange i mot oss når jeg sier vi vil ta abort, derfor sier jeg heller ikke til noen jeg kjenner at jeg er gravid. Vi har en kronisk syk unge og en unge vi tror kanskje har ADHD derfor vil heller følge de 2 opp og ha god tid til de enn å sette en til til verden og slett ikke ha samme gode tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes det er helt greit. Det er et personlig valg man må ta, uansett hvordan livssituasjon man er i.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har liksom null erfaring med abort, jeg var den som aldri kunne ta abort trodde jeg men nå ser jeg egentlig ikke noen annen mulighet til det, jeg ønsker ikke dette barnet dessverre. Noen andre som har tatt abort her som kan utveksle litt erfaring med meg om hvordan det er og om det er veldig vondt
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Har ikke tatt abort selv, men har lest litt på "Beholde barnet?"-forumet. Det høres ikke godt ut...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 om dere ikke vil ha flere barn synes jeg jammen meg en av dere skal strerilisere dere ,så slipper dere samme "glippen" igjen senere...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Hei Jeg tok abort for halvannen måned siden. Jeg er ung alenemor til en herlig liten tass på ett år, men da jeg fant ut at jeg var gravid, var det ikke oppe til vurdering engang. Jeg ville ikke ha dette barnet, jeg orket ikke tanken, og valget var derfor lett. Jeg tok abort, og det var ikke noe problem i det hele tatt. Det var ganske vondt den første dagen, men man får smertestillende i bøtter og spann fra sykehuset, så det går bra Jeg utførte aborten hjemme, og det var veldig greit. Jeg blødde i 9 dager. Psykisk har det ikke vært noe problem, heller. Jeg tror det kommer helt an på innstillingen man har når man tar abort. Hvis man er usikker og kanskje vil beholde barnet, sliter man nok mer enn hvis man er bombesikker på at abort er det riktige. Så hvis du og mannen er enige om at abort er riktig, så ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal gjøre det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Tusen takk for svar:-) Jeg er bombesikker på at det er den eneste muligheten. Også fort det er gjort skal spiralen inn, skal ikke ha flere barn nå.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Lykke til med aborten! Er like greit det når man ikke ønsker flere Er tungt å få ett uønsket barn
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Dette gjør meg rasende. Hvis folk ikke vil ha flere barn, da får dere slutte med sex eller finne en prevensjon som er 100% til å stole på. Hvis ikke, får dere fader meg ta konsekvensen av en graviditet. Det er et levende vesen det er snakk om, ikke en gammel sofa som man står fritt til å dumpe på fyllingen. Jeg fatter ikke hvordan noen kan snakke om abort som om det var en tannlegetime, en nødvendighet. Herregud, hvor mye hjerteløshet det finnes der ute!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 Du får bare være rasende, det er min kropp det er snakk om, ikke din. Jeg hadde ikke fått støtte fra noen hvis jeg beholdt denne her, dette her ingen ønsket situasjon og sorry meg du er bra dum som tror at det finnes et prevensjonsmiddel som er 100% sikkert. Vi hadde sex en gang og begge brukte prevensjon. Det passer ikke for oss å få et barn til nå. Akspeter det. Jeg spurte etter andre sine erfaringer. Ikke om å bli hengt for et valg vi har tatt. Jeg henger da aldri ut andre som velger å ta abort. Hvilke valg folk tar i livet er opp til hver enkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå