Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Holder på og "dævve" her.. *kløøør*
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Stort sett i løpet av noen timer... æsj, føler med deg, det klør som f, og det er liksom ikke bare bare å sitte og klø seg heller...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 ...hm.... kanskje det ikke er sopp likevel? Starta behandlingen i går, men hvis jeg går for lenge uten smøring (4-5 timer) så begynner jeg å klø som nøkken igjen.. blæææh... ekkeeeeelt! Jaja..får fortsette litt til og håpe på det beste :-|
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Bare smører du? Ville brukt stikkpille også om jeg var deg...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har 5 dagen med kløe, dvs jeg klør når jeg ikke smører meg. Begynte med stikkpiller i går for sikkerhets skyld. Men jeg går fremdeles på antibiotikakuren som jeg mistenker sterkt er grunnen til at fikk sopp denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Ja du må fortsette å smøre, og passe på at du gjør det jevnlig. I tillegg er det viktig (for meg i alle fall) at jeg helt kutter ut alt med sukker en lang peroiode. Med en gang jeg spiser feks en godtepose igjen blomster soppen opp igjen :-( Antibiotika er ikke bra det heller, så der har du nok synderen, ja..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 veldig viktig med stikkpillen....uten den blusser det bare opp igjen. Hvis du tok den i går og du smører jevnlig vil jeg tro kløen er borte i morra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå