BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Overskriften er ment som en spøk, perfekte folk finnes ikke.. ikke som jeg vet. Men(!) jeg er trett av er at mange som får kritikk her inne svarer slik: Du tror du er så perfekt, eller hva tror du du er for noe??... osv Jeg syns bare det er et dårlig argument og svar. Det å ha sterke meninger er ikke å tro man er perfekt... eller ? God helg folkens
TrueHæppiness Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Det er jeg helt enig med deg i, virker som hormonene styrer vel mye noen gange hos enkelte:) (jeg velger å tro at det er dem;) ). Riktig god helg til deg og!
Purr+Purrfect Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Ikke bruk så mye tid på å kritisere andre da, så slipper du sånne tilbakemeldinger.
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2010 Hehe... noen som følte seg truffet her ja=) Det er jo en krangleside da, det er jo stortsett kritikk det går i her av en eller annne art =) Tåler kritikken men forstår ikke hvilket grunnlag det er å si at noen tror de er perfekt fordi de står for det de mener.
Purr+Purrfect Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Følte meg ikke truffet. Synes bare tråden var "unødvendig" kranglete. Men, ja, et krangleforum er det jo. Så krangl i vei. Hver sin lyst. Jeg prøvde bare å si noe om hvorfor.
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2010 Hver sin lyst ja =) godt å kunne uttrykke seg anonymt, enkelte tåler ikke høre sannheten her inne, så da tåler de i alle fall ikke å høre ting direkte, så sånn sett er denne siden grei, den er jo valgfri å kikke på.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Hehe, enig med deg Babylykke! Synes det er utrolig hvor mange usaklige kommentarer folk kommer med... Man blir så oppgitt! =D
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 10. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2010 Ja man blir oppgitt når noen leser og tolker i de retningene som passer dem selv:P Kanskje det bare er litt for god fantasi ute å går, hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå