Gå til innhold

Hvor mye forventer dere av mannen når dere er i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg gjør alt med ungene... og da spesielt minsten... Det er greit at jeg tar nettene, når man skal prestere på jobb er det jo greit å sove litt... At jeg leverer og henter i barnehagen ser jeg også som en selvfølge da jeg får med tid med eldstemann og det blir kortere dager i barnehagen den tiden vi har mulighet til det.

Men ellers... minsten nekter faren sin hvis han våkner om kvelden, da blir det bare enda mer skriking og det ender med at jeg likevel må ordne opp... i helgene vimser han rundt med sine egne ting (hvis han er hjemme...). Jeg tok det opp her om dagen, og mannen hadde forståelse for det jeg sa osv... Dagen etter hadde han lagt planer for to dager i løpet av den neste halve uka... Takk skal du ha liksom...

Gleder meg til å begynne å jobbe jeg... Spise lunsjen min i fred og sove om nettene!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan ikke vi hjelpe dere med, dere må sette egne grenser og bli enige om hvem som gjør hva.

Skrevet

Jeg forventer at jeg skal gjøre så godt jeg kan og han han gjør så godt han kan.

Skrevet

Her gjorde jeg stort sett alt om natten(litt hjelp i de værste skrikeperiodene).

Da vi hadde to leverte mannen eldste i bhg før han dro på jobb.

Jeg gjorde det meste av forefallende husarbeid. Hentet eldste i bhg og hadde middagen på bordet til mannen kom hjem fra jobb.

Ellers gjorde vi litt hver.

Han gjorde mest med eldste.

Skrevet

Når det gjelder å holde orden i huset, lage middag og ta ungen på natta når han skal på jobb dagen etter ser jeg på det som en selvfølge at det er min jobb når jeg er i permisjon.

Det jeg forventer av ham er at han er sammen med sønnen sin når han kommer hjem fra jobb. Ikke for at jeg skal få "fri" men rett og slett fordi jeg synes det er viktig at de to er sammen.

(nå er ikke det noe problem her for han vil også dette)

Ellers har vi blitt enige om en ettermiddag/kveld i uken som er min, da drar jeg ut på trening og da forventer jeg at han ikke legger andre planer hvor han ikke kan ha med babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...