Gå til innhold

Hjelp!! Galskap dette her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt over 1700 kroner på halloween snop og kostymer til barna i dag:(( Jaja det koster og ha barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er fullstendig galskap. Her klar vi heldigvis å ha det morro til en langt rimeligere penge!

Skrevet

hvor mange barn har du? :o

 

vi har brukt 44 kr på småens kostyme... hehe.. godteri er ikke kjøpt inn enda, men her ringer ingen på så det blir ikke dyre invisteringen.

Skrevet

Sånne som deg får handelsstanden til å juble, for så å innføre mer og dyrere ting til neste år. Synes hele pengestyret rundt halloween er noe tull og ingen får annet enn en frukt om de ringer på her. Snart skal vi vel feire thanksgiving her også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...