Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Gjerne forslag til pizzafyll også.. Har kyllingfile og kjøttdeig i hus.. Eier ikke fantasi for tiden og er litt lei av å lage mat, så alle forslag mottas med takk:)
Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Slik lager jeg pizza: Koker friske, godt modne tomater sammen med hvitløk, løk, litt sukker, oregano og basilikum ca 1 time til det er tykt. Så smører jeg saus på en tynn bunn, strør over ost, så har jeg på kjøtt eller skinke og topper med f.eks sopp, løk og paprika. Dryss over litt krydder og steik. Dersom du har kyllingfilet kan du f.eks lage quesedillas. Det skal jeg lage i dag. Mariner strimlet kyllingfilet i litt olje og fersk chili. Steik raskt i olje. Legg kylling, salsa, løk, ost og litt koriander på ene halvdelen av en tortilla. Brett andre halvdelen over. Steik i steikepanne til osten har smeltet. Del i "pizzastykker". Server med f.eks salat, tortillachips, salsa, rømme og guacamole.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Takk for langt og bra svar!! Ble skikkelig sulten jeg nå Spørs om det ikke blir quesedillas her i dag:) Takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå