Gå til innhold

Kommer noe dager forsinket inn her til dere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har vært noen dager innlagt på sykehuset med truende pre-klampsi. Dette har de bare sett utfra bløodprøver, hatt litt forhøyet blodtrykk hele veine, litt utslipp på protein, men ingen opphopning av vann i kroppen eller hodepine, smerter i maven....

De trodde faktisk de måtte forløse meg i dag, er da 28+3. Lille Sprell i maven har det bra:)

Har nå vært nede til ultralyd, og jeg har tre!!! gallestener i galleblæren:/ Men fordelen er jo at det ikke blir noen forløsning i dag, og at jeg kan fortsette og være rugekasse så lenge som mulig:)

Jeg sier bare takk for tett og god oppfølging her på Riksen pga risikosvangerskapet, jeg skylder dem en stor takk:)

Men jeg er iallfall kommet meg til 3. trimester, og er bare så takknemlig for det. På min profil står det litt om hvorfor dette er et risikosvangerskap:)

Håper jo derfor jeg får være her inne en god stund til sammen med dere:)

Klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen og GRATULERER!!! Du har kommet deg til 3dje trimester!!!! :)

Går selv igjennom et høyrisikosvangerskap pga blant annet HELLP i tidligere svangerskap.

Man har da milepæler hele veien. Og du har jo nådd en milepæl nå som du har kommet deg til tredje trimester.

gallestein hørtes IKKE noe godt ut!

Håper det går bra med både deg og den lille, og at du får være her lenge enda!!

STOR klem fra meg

Skrevet

Tirilgirl, så hyggelig å møte på deg igjen her inne!! :-) Har tenkt på deg flere ganger, og lurt på hvor det har blitt av deg. Kan tenke meg at du har vært igjennom noen tøffe runder - ikke minst på bekymringsfronten, men godt å høre at du er i de beste hender og får tett oppfølging på Riksen. Og ikke minst, så flott at babyen fortsatt er i magen!!! :-)

Jeg nærmer meg med stormskritt fødsel/ks. Har permisjon, tar det helt med ro og håper inderlig at alt skal gå bra! Nå er det så nært, så nært!

Hjertelig velkommen til 3. trimester! :-)

Skrevet

Tusen hjertelig takk damer:)

Ja, jeg er den første til å si meg enig at det er godt og føle man er i trygge hender:) Og særlig for oss som har litt risiko med oss o bagasjen....

Så hyggelig å se deg igjen enits40:) har tenkt på deg også, men viste jo du lå litt føre meg i løypa:) Hvor mange dager er det igjen til termin nå da???

Klem fra meg:)

Skrevet

Heia:)

Jeg har vært så spent på å høre åssen det stod til på sykehuset. Godt at du er i trygge hender, og veldig bra at lillegutt fortsatt er på plass der han bør være:) Du må ha masse lykke til videre, skal krysse alt jeg har for at dette skal gå bra.

Må/skal du gjøre noe med gallesteinene, eller går det over av seg selv eller?

Varme klemmer:)

Skrevet

oj oj oj.. du har hatt noen heftige dager nå da.. Godt du får ruge litt til..

Satser på at du får gå noen uker til ja.. Helst vente til uke 34.. da er de ganske modne.. =) Bare ta livet med ro du nå og nyte at magen og lille sprell vokser.. Plutselig ligger de i armene våre.. Heller senere enn før.

Klem!

Skrevet

Velkommen hit! Kjempekoselig å se deg her inne. Har sniktittet litt på tråden deres inne på gravide slitere.. så har fått med meg litt av hva som har foregått.

Får håpe du får noen fine dager fremover, uten altfor store plager av noe slag, og at du kan ruge videre i noen uker til i hvert fall!

:-)

Skrevet

Hei igjen,

Bare 12 dager til termin nå! Grugleder meg! :-)

Skrevet

Er glad du er på riktig sted, når det nå ble som det ble.. Lille Sprell har noen å strekke seg etter, synes du er tøff! Krysser fremdeles her.. ;) Kleeem

Skrevet

Hei

Leste profilen din, det er litt av en kronglet og tøff vei du/dere har vært igjennom!

Velkommen og gratulerer så mye inn til 3 trimsemester, det må føles veldig godt!

Masse lykke til videre her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...