Gå til innhold

Jeg skal feire Halloween med kun ett av mine barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyyyyy meg!!! Som drar avgårde med storesøster på 6 år på halloweenfest, mens staaakkars lillebror på 2 må være hjemme med pappaen sin.

Herregud, enkelte damer her inne er helt VILLE! Av absolutt ALLE jeg kjenner som har flere enn ett barn, splitter dem opp av og til. Spesielt når der er mer enn 3 år mellom dem. Og ungene setter kjempestor pris på kvalitetstid alene med oss!!

Min datter på 6 er også hos pappaen sin avogtil, hvor hun har søsken på kun 1 og to år yngre. Der finner de alltid på noe med alle, jeg forventer ikke at hun skal få "pappaen sin i fred" der. Hun gleder seg først og fremst til å være med sine søsken der, og ikke pappa først. Men hadde hun vært 10 år og søsknene 5 og 3, burde de etter min mening greie å splitte noe, så hun slapp å være med på "babyting" alltid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Feire Halloween"?

Er det liksom blitt den nye jula, nå da? Halloween er ikke en familiefeiring i Norge. Mine barn skal "feire" på andres trappetrinn mens de gnåler etter slikkeri. Ikke noe jeg vil delta i!

Skrevet

Sure deg...

Jeg er en ung mamma, og synes dette er tøft! Og ikke noe jeg fikk delta i som liten.

Vi samles venninner og barn hos ei venninne som pynter til med spøkelser og edderkopper, vi spiser god mat og koser oss, før vi drar ut på dørene. Dvs ungene står foran og vi gjemmer oss litt bak. De er for små til å gå ute alene om kvelden.

Vi voksne kler oss ikke ut, men kunne godt ha gjort det jeg:-)

Helt greit du ikke liker halloween, men forstår ikke hvorfor du blir sur av at andre gjør det??

For det andre responderte du ikke poenget i innlegget mitt, som var at jeg spliiiiitter de stakkars barna mine;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...