Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 De som starter sånne tråder som dette, er de mest irriterende.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 De som ikke svarer på det som de blir spurt om, er mer irriterende. HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 HI som ikke skjønner et hint, er en tosk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Eller de som klikker seg inn på innlegg man ikke liker, selv om hele hovedinnlegget står i overskriften. HI
Gjest Antarctica Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Mest irriterende: Ann O Nym Mest oppegående: Vel, det må da være meg selv. Syntes jeg ikke det, burde jeg jo holde munn.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Når du ber om å få greie på hvem som er mest irriterende her inne, så får du værsågod finne deg i å få svar, selv om du ikke liker dem alle sammen. Eller så får du la være å opprette slike tråder. Det ville nok være det klokeste, men du hører altså ikke til de kloke i denne sammenheng.
Gjest Antarctica Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Typisk deg, Ann O Nym. Det der er bare såååå irriterende.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Ehhhh....Jeg tåler da å høre dette? Hvor står det at jeg ikke finner meg i svarene? Jeg har vel lov å svare deg/dere, eller er det du som ikke tåler å høre det? :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 I denne saken er det foreløpig HI og denne "Pashla" (fullstendig anonym for meg) som er de klart mest irriterende. De er uten argumentasjon, og uten noe vettugt å si. Hvorfor holder de ikke da kjeft? Alle ville være tjent med det, særlig de selv.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 Du antydet nokså direkte at jeg var irriterende fordi jeg ikke svarte på det jeg ble spurt om. Det er temmelig freidig, når du nettopp har startet en tråd nettopp for å få greie på hvem som er mest irriterende/oppegående her inne. Istedet for å oppgi bestemte nick, valgte jeg altså å poengtere at det å starte slike tråder i seg selv er noe av det mest irriterende. Men det tåler du altså ikke å høre.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 Så fordi at jeg har hovedinnlegget, så har ikke jeg lov å svare hvem JEG syntes er mest irriterende? Jeg syntes du som ikke klarer å svare på det jeg spør om er irriterende. Det er min mening, akkurat som du får lov til å mene at jeg er mest irriterende....Hvor vanskelig er det, liksom?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #13 Skrevet 29. oktober 2010 Det eneste problemet her, er din egen dumskap, og at du oppretter slike idiotiske tråder, som burde vært slettet omgående. Om man skulle ta tråden din på alvor, ville det også være irriterende at du ikke unnlater å gi karakteristikker til dem som velger å svare på tråden.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #14 Skrevet 29. oktober 2010 Men i alle dager da. Jeg må da få ytre mine meninger, akkurat som du gjør? At du syntes denne tråden er idiotisk, så javel, da syntes du det, men når du ser hva den handler om i hovedoverskriften, stiller jeg meg spørsmålet hvorfor du gidder å klikke deg inn for å lage en helt annen diskusjon?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #15 Skrevet 29. oktober 2010 Sånne forumtroll som deg er mest irriterende : )
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #17 Skrevet 29. oktober 2010 Forumtroll? Hva er det? De som tør å si sannheten? De dummeste jeg vet, er sånne som ikke engang er i stand til å debattere. For ikke å snakke om de som oppretter den ene tåpelige tråden etter den andre, hvor de så kverulerer i timesvis. Jammen snakker jeg om forumtroll.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #18 Skrevet 29. oktober 2010 Sier du??? Kverulant må jo være mellomnavnet ditt. Ikke hi
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #19 Skrevet 29. oktober 2010 Ja vel. Og hva var argumentet ditt? Hva er hensikten, som HI legger opp til, å henge ut bestemte nick her inne som de mest irriterende? Det er grovt usaklig, og har ingenting i et diskusjons- og samtaleforum å gjøre. Hvis du ikke kan gi en saklig begrunnelse for det, så kan du la være å skrive noe mer her.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #20 Skrevet 29. oktober 2010 Mest irriterende: Nøffemor Mest oppegående: Cat.68
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #21 Skrevet 29. oktober 2010 Det virker som du eier bim/dib 14.56 Det er vel heller du som kontinuerlig går inn på denne tråden med et annet formål enn det den er til. Om du ser hva hovedinnlegger skriver, så er det et spm om hvem som er mest oppegående også? Men den vil du ikke se eller? Ingen som tvinger noen til å skrive noenting her, men er enig med hovedinnlegger.....du har sagt din mening, og andre har sagt sin mening. Kan du ikke bare svelge det? "...la være å skrive noe her" HAHAHAHA....Herlig at du kan bestemme hva andre vil skrive. Er det mulig....?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #22 Skrevet 29. oktober 2010 Dumskapen er visst utbredt her inne, om det ikke bare er HI som skriver alle disse flåseriene. Når HI inviterer til synspunkter, så får hun bare finne seg i å få dem, selv om det går på hva som er fruktbart å skrive om her inne og ikke. Det er da nok av usakligheter i minst halvparten av trådene, om det ikke i tillegg skal opprettes egne tråder hvor usakligheten og personhetsen er satt i system. Men hvis du på død og liv gjerne vil rendyrke personhetsen, så er du åpenbart svært godt i gang allerede. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #23 Skrevet 29. oktober 2010 Syntes dere? Er det også et ord? Vel, mest irriterende er : gulesider. mest oppegående meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå