Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 jeg er så oppgitt over nav. lurer på om nav faktisk fungerer som det skal noe sted..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Har aldri hatt noe med de å gjøre, men nå må eg vel det siden eg e gravide. er jo bare stress med de har jeg hørt og det der skjemaet om svangerskapspenger er innvikla. urk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 NEI! De har null snøring. Virker som de ansetter folk uten å gi de noe som helst form for opplæring eller kurs.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Ja. Har alltid fått den hjelpen jeg trenger:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er glad for at jeg får pengene mine, men når det er sagt så er jeg ikke særlig fornøyd ellers. Nå har jeg prøvd å kontakte saksbehandleren min i 4 mnd og fortsatt ikke fått tak i ho eller blitt kontaktet tilbake. Det synes jeg er dårlig...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er veldig fornøyd med Nav her. De har vært imøtekommende, forståelsesfulle og gjort en vanskelig situasjon mye bedre for meg. Så i mitt tilfelle har det funket akkurat slik det skal funke.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 EKSTREMT MISFORNØYD!!! Og grunnen er så lang at jeg ikke orker og begynne en gang....... Tror det er skikkelig ille her, for hører alle sier bare negative ting om kontoret her...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Har ikke særlig mye med nav å gjøre...? får foreldrepenger og barnetrygd sånn ca som jeg skal.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, barnetrygden kommer inn hver måned og det gikk fort å søke om engangsstøtnad.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, veldig fornøyd. Kun snille og hjelpsomme saksbehandlere som har gjort hva de kan for å hjelpe meg. Litt lang saksbehandlingstid kanskje, men det er jo ikke de som jobber på nav sin skyld.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 ja, veldig fornøyd. flotte mennesker som gjør alt de kan for å hjelpe. synd at saksbehandlingen tar så lang tid pga underbemanning. men det er jo ikke mitt lokale navkontor sin feil, det er jo ikke de som tar seg av invilgingen
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, veldig fornøyd. det tok 4 mnd å få innvilget forledrepenger, men det er jo forvalning sin feil - ikke dte lokale NAV-kontoret. De var også veldig greie å ha med å gjøre når vi overførte froeldrepermisjonen fram og tilbake mellom oss pga sykdom hos meg, jobboppstart tidligere enn planlagt, feireuttak osv osv. SAboslutt rask og god service. Kontaktstøtten kom når den skulle, sykepenger kommer når det skal osv:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #13 Skrevet 29. oktober 2010 her jeg bor funker det som det skal.. sjohei!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #14 Skrevet 29. oktober 2010 Ekstremt misfornøyd med NAV lokalt. Men NAV forvaltning har gjort jobben sin med engangsstønad. Satser på at de får til foreldrepengene også nå som det er saken. Er litt skeptisk fordi jeg har hørt det kan ta lang tid.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #15 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er veldig fornøyd med Nav her jeg bor. Bor forøvrig i Ski
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #16 Skrevet 29. oktober 2010 jeg er drit missfornøyd... venter og venter på sykepenger.. er blakk og master card straks tomt.. å de bare drøyer og drøyer!! korkhuer! nav vestre aker, og nav forvaltning
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #17 Skrevet 29. oktober 2010 Har ingenting å utsette på mitt lokale NAV, har alltid fått den hjelpen jeg trenger når jeg trenger den, og de svarer på det jeg lurer på (NAV Klepp) Litt hyggeligere kunne de sikkert vært, men man kan vel ikke få både i pose og sekk
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #18 Skrevet 29. oktober 2010 NAV lokalt her er mer til irritasjon enn til hjelp! Har ikke hørt om noen som har blitt godt behandlet der faktisk. Mye problemer med de enkleste ting faktisk! Har store problemer med NAV både privat og via jobb Til å bli sykemeldt faktisk!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #19 Skrevet 29. oktober 2010 Veldig fornøyd med Nav grünerløkka! Fikk god hjelp og oppfølging fra engsjert saksbehandling da jeg ble oppsagt. Har fått ny jobb, og i dag fikk jeg svar på støtte til barnetilsyn, 12 dager etter jeg leverte søknaden. Wow! Bra jobba :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #20 Skrevet 29. oktober 2010 Nei absolutt ikke! Det er ingen i denne kommunen. Her er nav-ansatte berykta og gjort livet surere for utrolig mange brukere. Her går det på folkemunn at man bør ha med seg advokat i møte med nav. Fastlegen min som er kommunelege har navngitt en saksbehandler til meg og sagt at hun burde ikke hatt jobben sin og at det er det mange fler på det kontoret som ikke burde jobbet der. Å der sitter dem og skal avgjøre fremtiden og livet til mange..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #21 Skrevet 29. oktober 2010 Nei, og jeg har hatt MYE med dem å gjøre i MANGE år. Enslig mor med handicapet barn...... Finnes ikke fornøyd, for de vet jo mindre enn meg.... Da det var trygdekontor og alt hver for seg, så fungerte det faktisk bedre.... Hvertfall for brukerne.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #22 Skrevet 30. oktober 2010 Nope, ventet halvannet år på en etterbetaling! Alt er vanskelig fra de minste små ting...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #23 Skrevet 30. oktober 2010 Det lokale nav-kontoret er ok, selv om kompetansen er forholdsvis lav. Det har de imidlertid innsett, så de sier at det skal jeg sjekke opp - og gjør det og kommer med tilbakemeldinger NAV forvaltning har jeg bare stygt å si om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå