Gå til innhold

Når begynner man å invitere til barneselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min blir tre år straks. Er det ett år for tidlig kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ble 4 i år og da hadde vi selskap for første gang.

Skrevet

Vi har hatt barneselskap i tillegg til familieselskap fra 1 års bursdag. Men da med foreldre osv også selvfølgelig.

Skrevet

3?? Gutten min hadde selskap både da han ble 1 og 2 år! Storkoste seg ene dagen med vennene sine og andre dagen med all familie :-)

Skrevet

veldig forskjelllig tror jeg. Vi startet ved 4 år.

Skrevet

Vi har alltid hatt familieselskap, med både små og store. Jeg tenkte på når man begynner å invitere barn fra barnehagen?

Skrevet

Personlig ville jeg ventet. Evnt. invitert ett par han leker mye med+foreldre.

Vi startet når eldste var 4år og inviterte 6-8stk fra barnehagen. Han var i tillegg minst i sin aldersgruppe slik at alle som kom hadde fylt 4. Han ble også invitert til noen andre når han var 4.

Det året han ble fem var det mange flere bursdager, de fleste på hans årskull inviterte til barnebursdag - enten alle i alderstrinnet eller alle av et kjønn (de var 12stk totalt så veldig fin gruppe å invitere da).

Jeg har en på tre år nå og han har ikke blitt invitert i bursdag til noen på gruppa i barnehagen så det er ikke så vanlig her iallefall.

Skrevet

Vi har en foreldredrevet bhg, og alle her startet fra 3 år.

Skrevet

Må bare føye til at både barneselskap med venner+barn & familieselskap har vi hatt hele veien for begge, men det blir litt anderledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...