Makkapakka Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vet Dyreparken er åpen hele året, men har de noe spesielle arrangementer i forbindelse med jula (sånn som Tivoli i København har ved Halloween og før jul)? Kan ikke finne noe på nettsidene deres, men innbilder meg jeg har hørt om det tidligere..... mulig jeg blander med en annen park...
Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Vi var der før jul for et par år siden på en søndag. Da hadde de noe julenisseverksted greier på søndagene før jul -vi deltok ikke så jeg vet ikke hvor bra det var. I tillegg hadde de folk på noen av de enkleste karusellene, det gikk an å grille pølser i "nordisk villmark" men alle attraksjoner var stort sett stengt. Men, det var veldig behagelig i parken da vi var der. Rolig, god tid til å se på dyrene og siden våre barn ikke var så store (1 og 4) holdt det med et par karusellturer, litt klatring i diverse lekestativ og pølsegrilling.
Ella & gull med smilehull Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Skomakergata er jo bygget opp i parken, tror det skjer litt der i adventstiden. Ellers er det stort sett dyrene som er å se på, og det er faktisk ganske gøy å se løver og tigre ute i snøen. Tror det også er julemarked i Kjuttaviga, det har i alle fall pleid å være det. Dyreparken er verdt et besøk om vinteren også, og da slipper man gjerne unna dyre aktiviteter som badeland, Sabeltanndittogdatt, samt haugevis av is
Ella & gull med smilehull Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Dette er fra 08, men tror de har det hvert år: http://www.dyreparken.no/Nyheter/Arkiv/2008/Jul-i-Kjuttaviga---hver-sondag-for-jul/
phi1998/phi2004/phi2006 Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Er det fint vær er det kjempefint å gå i dyreparken. Dette skal skje i denne jula. http://www.dyreparken.no/Nyheter/sistenytt/Vil-du-bli-utstiller-pa-julemarked-i-Dyreparken/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå