~ spiren ~ Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tenkte jeg ville gi min sønn på 16 mmd og min mann adv. kalender. Der de skulle få presanger annenhver dag. Vet jo det at min sønn ikke kommer til å skjønne så mye av det, men synes det er litt koselig + skal bruke min gamle adv. kalender som min mor brukte til meg og min bror. Har dere noen forslag til hva jeg kan ha i pakkene? Kom gjerne med maaange forslag. :)
tine0810 Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 til din mann: - magasiner - godis - boxere - sokker - cd - dvd - kanskje hjemmelaget gavekort på massasje el?;-) - bøker sønn: - biler - lego - tegnesaker - små dyr ...var det jeg kom på i farta;-)
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Dette lurer jeg også på Har tenkt å lage kalender til gutten min på 13 mnd. Følger spent med og ser hva tips du får
Anonym' Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Og når det er lørdag, kan jo minsten få rosineske eller kjeks? Veldig lurt også å tenke litt sånn hobbyaktiviteter; Far og sønn kan jo få noen pakker sammen, der du legger farget kartong i passelig størrese inni, sammen med gullhjerteklistremerker etc, så kan de lage julekort/gavelapper sammen? Pappa administrerer og gutten din klistrer og tegner (rabler) på. Veldig koselig. Evt. pakke inn ferdigposer fra Toro med f.eks. bollemel/gjær, pose med muffinsblanding + former - så kan de bake sammen. (Du kan lese avisen og vente på servering så lenge).
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Vet du, jeg hadde ikke bare forutsatt at gutten ikke kom til å skjønne det der. Minsta var 16mnd forrige desember og hun skjønte greia i løpet av et par dager. Det første hun gjorde om morningen var å gå til kalenderen(hadde nok blitt veldig lei seg hvis hun ikke hadde fått hver dag som storesøstrene) Så hver morning gikk hun dit når vi kom ned i stua, men hun var ikke borti kalenderen i dete hele tatt resten av degen. Så hun skjønte kjappt at det var en pakke hver dag og om morningen. Det med tips da Gutten: duplo småbiler sokker lue votter truser tjukke fargeblyanter pepperkakeformer -dette var ting minsta fikk i kalenderen sin i fjor Til mannen: flaxlodd noe godter han liker og ellers har jeg lagt i småting som har noe med et intresse han har. Min mann er veldig intressert i vin(det er vi begge) så jeg har pleid å hatt en vinkork og litt andre småting og oppi
Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Har ikke noen ideer eller tips. Gleder meg bare så utrolig til jul og all julestemningen. Første jul med småen. Leste innlegget ditt, så nå vil jeg lage adv.kalender til småen og pappaen her i huset. Følger med videre på hvilke tips du mottar!! :-)
~ spiren ~ Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2010 Så kjekt med så masse flotte svar! Bare å fortsette å komme med forslag :-) Noterer flittig ned.
gutt060606&jente010110 Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 minste her er nesten et år rundt jul, men siden storebror får , så å hun også noe av det jeg har i kalenderen er småbiler, koseklut, liten kosebamse med pipelyd i magen, en liten blomsterbarna dukke, ponnier, og resten blir lekemat=) kjøpte en stooor, billig pakke med lekemat som jeg bare deler opp i mange pakker=) hun elsker lekekjøkkenet til storebror, så passer bra=) .. til mannen har jeg ingen forslag...vet ikke engang hva jeg skal gi til typen til jul, så kalender blir det nok ikke her:P
Fire småtroll Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Hva med å kjøpe en stor pakke duplo, f.eks dyrehagen e.l. og dele opp i mange mange pakker? Da kan han få gave hver dag og ha hele settet ferdig på julaften.. Yngstejenta mi på 20 mnd får også kalender siden storesøsknene får må det jo være likt. Jeg har kjøpt bl.a en sånn liten kompakt klut som eser ut i vann, badeskum i småpakker, vanter, sokker, litt rosa duplo, en malebok, en fingerdukke og noen små dyrefigurer. Har også kjøpt et lite plastikksmykke.. og en sprettball tror jeg.. har samlet lenge jeg, lager jo fire kalendere så det nytter ikke handle alt i siste liten Handler når jeg kommer over småtterier til en billig penge, har kjøpt på 70% salg på nille osv. Til slutt fyller jeg opp de tomme dagene med f.eks sjokoladepenger eller andre billige smågodterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå