Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Kan du spesiere litt er i forhold til hvilke område du tenker på da? Om det er i forhold til økonomi, trivsel eller hva?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Ja! Tror nok veldig mange går rundt med et overromantisk bilde av hvordan parforhold og familielivet skal være, og glemmer at hverdagen er hektisk. Jeg er glad jeg har en mann som er glad i meg og som jeg er glad i, og at vi har tre hærlige barn. Hverdagen er hektisk og slett ikke problemfri, men vi har det bra!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Kommer litt an på hva du mener er storforlangende det da... Trofasthet? Samarbeid både i barneoppdragelse og husarbeid? Være 100% enige før en gjør noe som påvirker hele familien? Å ikke ta økonomiske valg bak den andres rygg som preger hele familien? Akkurat det er da minimum av hva som må kunne forventes! Men om du sikter til at en tror at en alltid skal ha det like flott og at hver dag blir perfekt, så har en for store forventninger ja...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, tror jeg også. Ihvertfall om man ser for mye på film. Hehe, for der er jo alt så perfekt og romantisk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 nei, ikke noe spesielt mer i dag enn andre dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå