Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Sitat min 4-åring. Babyen kommer ut en dør helt nederst på magen, sier jeg. Mamma, jeg vil se døren! Jeg ble litt svarskyldig, når han spurte hvorfor ikke?
Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Hehe, ja der har du igjen for å drive med vranglære! )
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg husker at jeg slo meg til ro med svaret min mor gav meg: "Babyen kommer ut av en spesiell åpning som bare åpner seg når babyen vil ut. Den er ved siden av tissen." Det var tydeligvis ikke noe å se når det ikke var noen baby som skulle ut
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Har to som kom med keisersnitt, og ble selv spurt Kunne heldigvis bare peke på arret
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Da sier du at babyen kommer ut av tissen. Det har min 4-åring visst ganske lenge,best å svare som det er så slipper man å bli satt i disse knipene;)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Enig med de over. Best å bare si sannheten. Hvorfor skulle det være så flaut? Det beste er jo bare å la det være naturlig fremfor å gjøre det noe pinlig og flaut.. Her ved både 4 og 5åringen hvordan babyen kom inn og hvordan den kommer ut. De har godtatt den forklaringen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Vi har sakt det enkelt og greit: "Noen kommer ut av tissen, andre kommer ut av et hull en lege lager i magen. Du og lillebror kom ut av et hull i magen, mens lillesøster kom ut av tissen." Når han så ser arret på megan kaller han det "smilet på magen". Har aldri hatt noe imot mitt ks-arr, men nå liker jeg det og ville aldri ha fjernet det )
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Du ble kjøpt på billigsalg hos IKEA, pleier jeg å svare. Flatpakket byggesett. Da tør de ikke spørre mer, og blir litt rare i ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 babyen kommer ut navlen sier mine barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå