Gå til innhold

Hvor kommer babyen ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitat min 4-åring. Babyen kommer ut en dør helt nederst på magen, sier jeg.

Mamma, jeg vil se døren!

Jeg ble litt svarskyldig, når han spurte hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at jeg slo meg til ro med svaret min mor gav meg: "Babyen kommer ut av en spesiell åpning som bare åpner seg når babyen vil ut. Den er ved siden av tissen." Det var tydeligvis ikke noe å se når det ikke var noen baby som skulle ut :)

Skrevet

Har to som kom med keisersnitt, og ble selv spurt :P Kunne heldigvis bare peke på arret ;)

Skrevet

Da sier du at babyen kommer ut av tissen.

Det har min 4-åring visst ganske lenge,best å svare som det er så slipper man å bli satt i disse knipene;)

Skrevet

Enig med de over. Best å bare si sannheten. Hvorfor skulle det være så flaut? Det beste er jo bare å la det være naturlig fremfor å gjøre det noe pinlig og flaut..

Her ved både 4 og 5åringen hvordan babyen kom inn og hvordan den kommer ut. De har godtatt den forklaringen.

Skrevet

Vi har sakt det enkelt og greit: "Noen kommer ut av tissen, andre kommer ut av et hull en lege lager i magen.

Du og lillebror kom ut av et hull i magen, mens lillesøster kom ut av tissen."

Når han så ser arret på megan kaller han det "smilet på magen".

Har aldri hatt noe imot mitt ks-arr, men nå liker jeg det og ville aldri ha fjernet det :o)

Skrevet

Du ble kjøpt på billigsalg hos IKEA, pleier jeg å svare. Flatpakket byggesett. Da tør de ikke spørre mer, og blir litt rare i ansiktet.

Skrevet

babyen kommer ut navlen sier mine barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...