Gå til innhold

I dag kom tr, og jeg er faktisk glad! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig kom den, og jeg ble så glad. p-pille slutt 15. sept - mens 25 sept, også kom den igjen i dag, etter 35 dager. Har jo hatt 1 pp, men det er bare så deilig å se at alt er i skjønneste orden og nå har jeg jo en viss peilig på når neste el er. Er bare så glad for at jeg slapp å gå i flere mnd uten mensen! Hehe! :-)

Noen andre i samme båt? Håper iherdig på at minsten får ett søsken fort og at mor og far får en liten spire til julegave i år :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja, vi er flere i samme båt, nesten ihvertfall.... Jeg kastet pillene for bare 4 dager siden, og venter nå på TR for første gang siden mai.. Og med begynnende menssmerter så er a nok like rundt hjørnet! :)

Håper også på å få en spire i julegave, men rekker kanskje bare 1pp før den tid, så har ikke alt for store forhåpninger om det!

Men hadde jo vært gøy om vi begge klarer oss med bare 1 eller 2pp :)

Skrevet

Så moro :-)

Begynner på 2 pp nå jeg da. Godt å få mensen også, for da begynner en ny pp :-)

Vi får krysse fingrene for oss selv at vi får positiv test i desember xxx :-)

Har du noen fra før av eller?

Skrevet

Nei, har ingen fra før :) Så dette blir min første, utrolig spennende, og litt skummelt :)

Går fortsatt på skole, siste året på sykepleier'n, så er ferdig i mai. og nå klarer jeg ikke å vente lenger, så da får jeg gå gravid siste halvåret på skolen! Så kommer ungen forhåpentligvis 3 mnd etter jeg er ferdig der.

Ser du har en/ei fra 2007? :)

Skrevet

Det gjør jo ingenting! :-) Det klarer du vet du!

Ja, jeg har ei lita ei på 3,5 år jeg, så nå er det på tide å få en til syns jeg. Gleder meg kjempe masse. Tenker jo nesten ikke på annet. Bare det i seg selv er en forsinkelse! :-)

Tenker, tenker, venter og venter.

Vi er omtrent like gamle også vi, ser jeg.. Hvor bor dere da? :-)

Skrevet

Så moro :) Det blir nok moro for henne å få en søster eller bror!

Ja, jeg tror jeg klarer det jeg vil klare, er det ikke slik det er med de fleste? hehe :)

Vi bor på Toten, bygda si det tenker jeg, hehe.. Og dere da? :)

Skrevet

Gi deg a??

Bor jo der vi også! Er det virkelig mulig? Ja ja, verden er ikke stor!! :-) Hvor på Toten?

Skrevet

Verden er ikke stor nei! :)

Hehe, i frykt for å avsløre meg selv og vår hemmelige prøving, så venter jeg med å si noe før spiren sitter ;) Og du da?

Men i dag er jeg virkelig ikke glad for at TR kom... Kan ikke huske å ha vært i så dårlig form pga det før... Fysj. Kvalm og helt utrolige smerter nederst i magen og ryggen... =/ Ikkeno moro!

Skrevet

Sjekk postkassen din :-)) Sendte deg melding!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...