Misa+spire i magen<3 Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 I dag tidlig kom den, og jeg ble så glad. p-pille slutt 15. sept - mens 25 sept, også kom den igjen i dag, etter 35 dager. Har jo hatt 1 pp, men det er bare så deilig å se at alt er i skjønneste orden og nå har jeg jo en viss peilig på når neste el er. Er bare så glad for at jeg slapp å gå i flere mnd uten mensen! Hehe! :-) Noen andre i samme båt? Håper iherdig på at minsten får ett søsken fort og at mor og far får en liten spire til julegave i år :-)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Hei! Ja, vi er flere i samme båt, nesten ihvertfall.... Jeg kastet pillene for bare 4 dager siden, og venter nå på TR for første gang siden mai.. Og med begynnende menssmerter så er a nok like rundt hjørnet! Håper også på å få en spire i julegave, men rekker kanskje bare 1pp før den tid, så har ikke alt for store forhåpninger om det! Men hadde jo vært gøy om vi begge klarer oss med bare 1 eller 2pp
Misa+spire i magen<3 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2010 Så moro :-) Begynner på 2 pp nå jeg da. Godt å få mensen også, for da begynner en ny pp :-) Vi får krysse fingrene for oss selv at vi får positiv test i desember xxx :-) Har du noen fra før av eller?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Nei, har ingen fra før Så dette blir min første, utrolig spennende, og litt skummelt Går fortsatt på skole, siste året på sykepleier'n, så er ferdig i mai. og nå klarer jeg ikke å vente lenger, så da får jeg gå gravid siste halvåret på skolen! Så kommer ungen forhåpentligvis 3 mnd etter jeg er ferdig der. Ser du har en/ei fra 2007?
Misa+spire i magen<3 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2010 Det gjør jo ingenting! :-) Det klarer du vet du! Ja, jeg har ei lita ei på 3,5 år jeg, så nå er det på tide å få en til syns jeg. Gleder meg kjempe masse. Tenker jo nesten ikke på annet. Bare det i seg selv er en forsinkelse! :-) Tenker, tenker, venter og venter. Vi er omtrent like gamle også vi, ser jeg.. Hvor bor dere da? :-)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Så moro Det blir nok moro for henne å få en søster eller bror! Ja, jeg tror jeg klarer det jeg vil klare, er det ikke slik det er med de fleste? hehe Vi bor på Toten, bygda si det tenker jeg, hehe.. Og dere da?
Misa+spire i magen<3 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2010 Gi deg a?? Bor jo der vi også! Er det virkelig mulig? Ja ja, verden er ikke stor!! :-) Hvor på Toten?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Verden er ikke stor nei! Hehe, i frykt for å avsløre meg selv og vår hemmelige prøving, så venter jeg med å si noe før spiren sitter Og du da? Men i dag er jeg virkelig ikke glad for at TR kom... Kan ikke huske å ha vært i så dårlig form pga det før... Fysj. Kvalm og helt utrolige smerter nederst i magen og ryggen... =/ Ikkeno moro!
Misa+spire i magen<3 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2010 Sjekk postkassen din :-)) Sendte deg melding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå