Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 når man skal stå opp sammen med småunger? var skikkeli morgengretten i dag når jeg skulle stå opp sammen med mine to gullunger på 2,5 og 8 mnd. :S ..var irritabel og trett. er det lov å vise at man er i dårlig humør, og ikke alltid er blid som ei sol?, kjenner jeg får litt dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Nei det synes jeg er en uting. Det finnes en mellomting mellom å være blid som ei sol og å oppføre seg som ei gretten megge. Ta deg sammen, ting blir ikke bedre av at man er muggen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 da får jeg mer dårlig samvittighet og føler at jeg er en dårlig og sur mor.
blond Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Dårlig samvittighet er bortkastet tid, finn heller metoder for å unngå å bli morgengretten.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Vet ikke helt jeg. Jeg er kjempetrøtt og morgengretten, men dette velger jeg jo ikke selv. Uansett når jeg legger meg er jeg slik den første timet etter oppstandelsen... "skjerpe seg" er ikke akkurat et godt råd, det forusetter jo at man bestemmer seg for å være sånn. Prøver å snakke minst mulig med folk før kaffe og frokost da. Det hjelper.
blond Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Da kan det være lurt å sørge for å ha tid til seg selv før familien står opp, la mannen ta seg av ungene mens du får tiden du trenger, spise litt før du gjør ting som du opplever som press som får fram surheten.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 11.31 her. Ja, er det vi gjør. Men det dumme er at mye faller på mannen da.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg var selv plaget med det samme tidligere og tro meg, å skjerpe seg er ikke noe dårlig råd. For meg ble løsningen rett og slett å ta meg sammen, jeg hadde ikke en eneste god grunn til å være gretten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå