Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Sitter og slapper av i sofaen. Er forkjøla, så er nok litt ekstra tett i nesa av den grunn, men har prøvd å ta otrivin nå. Pulsen min er på 120 og pusten føles tung. Føler ikke jeg får trekt pusten ordentlig. Jeg er forresten 32 uker på vei. Noen andre som opplever/har opplevd dette? Bør jeg ringe lege/føden/jordmor?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Syntes du skal ringe legen din med en gang. Høres ut som lungebetennelse, noe jeg ble lagt inn på sykehuset for i september i uke 25.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Kan ikke være lungebetennelse, for jeg har ikke vondt noe sted. Jeg svetter, men har ikke feber. Men jeg burde kanskje ringe legen...
tante grusom master of law Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Ring legen. Du kan feks ha atypisk lungebetennelse (mykoplasma). Det har jeg nå, og det er ikke å spøke med. Denne typen lungebetennelse gir ikke alltid tydlige symptom.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Har ringte både føden og legen. Skal en tur på kontroll nå. Skikkelig ubehagelig....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Fortell hvordan det går med deg da.... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Da er jeg hjemme igjen etter en del timer både hos legen og på sykehuset. De fant vel egen tlig ikke ut så mye. Men tok både ekg, masse blodprøver, tok blodtrykk osv osv. Men alt sto bra til med både mor og baby. Formen min er også bedre. Eneste vi fant ut var at det kan være at otrivin har gitt meg hjerteklapp og at babyen presser på lungene...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Man har gjerne høy hvilepuls når man er gravid, man har noen ekstra liter blod som skal pumpes rundt..Og babyen presser mellomgulvet opp så det blir liten plass til å puste.. Så bra at det ikke var noe "værre" enn det.. Fortsatt fin graviditet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå