Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Nå er jeg så glad. Vi fikk svar av Nav idag, mannen min har rett på permisjon. Og jeg begynner å jobbe på mandag i drømmejobben. Har på følelsen av at alt ordner seg etter lang tid med bare nedturer. HURRA! Måtte bare få det ut til noen, nytter ikke å fortelle det til en 3mnd gammel baby. Hehe:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Ingenting er bedre enn at ting ordner seg og at det er fredag:-)!! God helg og lykke til på mandag!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Så deilig!!! Må nesten si gratulerer:) Dere må ha en strålende helg og lykk til i ny job på mandag:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Så godt å høre:-) Jeg venter på at det samme skal skje her (at alt skal ordne seg.) :-) Ha en nydelig dag!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 12.07 Jeg er sikker på at ting ordner seg for deg også. Her så det bekmørkt ut en stund og plutselig ut av det blå så ordner alt seg:) Takk til dere dib-damer, uten dere hadde vi ikke visst at mannen min hadde rett på permisjon, og jeg hadde ikke kunnet ta drømmejobben. Til og med på Nav sa de at han ikke hadde rett på det første gangen jeg forhørte meg, sjekket litt ekstra etter tips om paragrafer og div fra dere, og visp så hadde han visst rett på det allikevel. HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Skryte, skryte. Så fint for deg da. Er det mulig å være så hovmodig?!?!?!?!?! Kom deg ned fra din høye hest!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, her unner vi virkelig ikke andre å ha det bra!! Kjempebra HI at dere sto på og fikk det dere har krav på til slutt:)
Monajenten Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Er du morsom 12.19? Hvor i alle dager finner du dette innlegget hovmodig? For en trist verden vi lever i hvis man ikke har lov til å være glad for noenting, og blir kalt hovmodig fordi man er takknemlig..!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Jøss, er det hovmodig å takke for hjelpen hun har fått her inne? Til HI; Gratulerer med drømmejobben, og lykke til:) Hyggelig med noen gladhistorier her inne også
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 Nei vet du hva? Idag skal jeg sitte på den høye hesten min, rak i ryggen! Håper du får en flott helg 12.19. Til dere andre, TUSEN, TUSEN TAKK! Hadde jeg visst hvem dere var skulle dere fått blomster og rødvin levert på døren:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå