Gå til innhold

Og der var julereklamene i gang!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*stenge ute og ikke bry meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de begynner 1 måned og 3 uker før det er jul, men avslutter til gjengjeld markeringen to uker før jula er slutt. For da er det ikke mer penger å hale ut av kundene. Det er nemlig det eneste motivet butikkene har for å pynte til jul.

Skrevet

ELSKER JULEN!!

GOD JUL AND HAPPY NEW YEAR!

Skrevet

jeg synes jul er koselig jeg.

og det som er koselig med julen har lite å gjøre med julemarsipan i butikkene eller reklame på tv, så det bryr meg lite at slikt begynner i oktober. (: har større bekymringer enn "nei til jul før desember".

Skrevet

Jeg også ELSKER julen, og det er derfor jeg prøver å stenge alt ute før desember. HI

Skrevet

Enig med HI. Jeg er veldig glad i jula, men er irritert på handelsstanden som prøver å omgjøre hele november til en julemåned. Det blir nesten som å spise julemat hele høsten. Til slutt går man lei. De tar altså bort noe av gleden ved jul når de begynner så altfor tidlig.

Skrevet

Denne diskusjonen har jeg og ja, de fleste jeg vet om hvert år. Det blir aldri bedre, så jeg må bare prøve å ikke bry meg. Ikke ta noe inn over meg og bare glede meg til jeg har lov til å ha julefølelse i desember :) Og det er jo ikke lenge til :)

HI

Skrevet

Problemet ligger i at man ikke kan unngå all reklamen og pyntingen på forhånd. I så fall må man la være å handle, og det er jo litt vanskelig i det lange løp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...