Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, de begynner 1 måned og 3 uker før det er jul, men avslutter til gjengjeld markeringen to uker før jula er slutt. For da er det ikke mer penger å hale ut av kundene. Det er nemlig det eneste motivet butikkene har for å pynte til jul.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 ELSKER JULEN!! GOD JUL AND HAPPY NEW YEAR!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 jeg synes jul er koselig jeg. og det som er koselig med julen har lite å gjøre med julemarsipan i butikkene eller reklame på tv, så det bryr meg lite at slikt begynner i oktober. (: har større bekymringer enn "nei til jul før desember".
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg også ELSKER julen, og det er derfor jeg prøver å stenge alt ute før desember. HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Enig med HI. Jeg er veldig glad i jula, men er irritert på handelsstanden som prøver å omgjøre hele november til en julemåned. Det blir nesten som å spise julemat hele høsten. Til slutt går man lei. De tar altså bort noe av gleden ved jul når de begynner så altfor tidlig.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Denne diskusjonen har jeg og ja, de fleste jeg vet om hvert år. Det blir aldri bedre, så jeg må bare prøve å ikke bry meg. Ikke ta noe inn over meg og bare glede meg til jeg har lov til å ha julefølelse i desember Og det er jo ikke lenge til HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Problemet ligger i at man ikke kan unngå all reklamen og pyntingen på forhånd. I så fall må man la være å handle, og det er jo litt vanskelig i det lange løp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå