Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har hatt den samme drømmen om igjen flere ganger den siste tiden. Og den forundrer meg! For selv om drømmen i seg selv er utrolig psycho, (hehe) så er det hva jeg selv "legger merke til" ved den som gjør meg nysgjerrig på hva dette kan bety..? Jeg drømmer at jeg sitter på et offentlig toalett. Og da mener jeg VIRKELIG offentlig; det er et toalett plassert midt i en benkrad, blant flere andre benker og seter på et offentlig sted (vet ikke helt hva slags sted det er, men "ser ut" kanskje som et kjøpesenter? Eller en flypass?) Der sitter jeg da, og skal gjøre nr 2. Ingen reagerer på at jeg sitter der. Og i og med at det er plassert så offentlig i utgangspunktet, antar jeg at det i denne drømmeverdenen er fullstendig normalt å gå på do midt blant folk. MEN, så kommer det tilsynelatende mest underlige; jeg gjør jo nr 2. Og når folk rundt meg plutselig merker dét, blir de frastøtt, løper vekk og peker og ler! En mann tar genseren foran nesa og brekker seg nesten, før han reiser seg og går. Folk ser oppgitte på meg, som at dette, DETTE, burde jeg visst bedre enn å finne på! Så kommer det JEG reagerer mest på; jeg bryr meg ikke. Jeg registrerer at menneskene rundt meg føler seg brydd. Men jeg blir ikke selv brydd. Ikke flau. Føler ikke jeg har gjort noe galt. (Men kommer trolig ikke til å gjøre det samme igjen, pga reaksjonene.) Hva i alle dager ER dette for en drøm!?? Hva betyr den? Hva betyr reaksjonen jeg har? Og hvorfor har jeg nå drømt dette flere ganger..?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Ingen? (Dette er ikke et tulleinnlegg, selv om drømmen utvilsomt er sprø!) HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 http://www.droemmetydning.com/ Gå inn der og se på de forskjkellige symbolene. Jeg men å huske at å site på do faktisk betød noe veldig bra:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Selv drømte jeg om en gravsten, og ble kjemperedd. Gikk inn og sjekket hva det betød, det betød fornyet vennskap. Uken etter ringte plutselig ei venninne av meg som jeg ikke har møtt på fire år:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Usårbar Hvis du er usårbar i en drøm må du la være å ta noen sjanser med helsen din. Fant det på den siden det ble linket til.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Kanskje det betyr at du driter i hva folk synes om deg?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Du må se på symbolene også. Sjekk ordene toalett, offentlig, vemmelse og likegyldig.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Tusen takk for svar. Hehe..det stemmer nok veldig bra for meg at jeg driter i hva andre syns. Om enn ikke såå bokstavlig talt som i drømmen.. Syns det er litt fascinerende med drømmetyding. Selv om jeg egentlig ikke tror nevneverdig på det. (Kjempegøy hvis noen vil prøve seg på en tyding her også, forresten! ) HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tror dette kan bety at du egentlig er ganske sikker på deg selv, når alt kommer til alt. Det å være på do ute blant folk eller bare være naken er ganske vanlig. De fleste blir fryktelig sårbare og fortvilede (noe som er et utrykk for at man er sårbare i livene sine generelt), men du bryr deg tydeligvis ikke nevneverdig:) Det er flott. Dersom drømmen er irriterende når den kommer tilbake om og om igjen kan du i teorien "avbryte" drømmen ved at du manipulerer den, f.eks. tryller du frem vegger rundt doen eller noe annet som funker for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå