Silvia Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Dette er noe jeg virkelig ikke lurer på, da han bare er 6 mnd gammel og ikke driver med noen form for aktivitet der dette er anbefalt. Men det har seg sånn at jeg så igjennom mobilen min i sta, og under "kladd" lå det lagra en snodig sms som var adressert til samboeren min fra meg: "Trenger x susp?" (x=navnet på sønnen vår). Men hva i huleste heiteste har skjedd? Jeg har da aldri skrevet den sms'en til samboeren min!! De meldingene som havner under kladd, er jo de man ikke sender... men jeg vet at jeg ikke har skrevet dette altså. Og hvorfor skulle noen ha rappa telefonen min og skrevet noe sånt, liksom? Noen kreative, der ute, som kan se for seg hva som har skjedd her? Dette er virkelig ikke noe viktig spørmsål altså, men lurer fælt nå
Monajenten Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Prøv å skriv susp på en ny melding og se hvilke forskjellige ord som kommer opp på ordboken:-) Kan være det har vært noe sånt og at du ikke har lagt merke til det. Et annet alternativ kan være at du har begynt å skrive en melding og så har tlf ringt og du har glemt meldingen. Da kan du jo ha blitt avbrutt midt i et ord:-) For mye fritid, sa du?? :-/
mandapus Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Kan det være 'pupp' du skulle skrive? ))
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Trenger han sutt? Bare at du har bommet på en knapp? Hehe...
♥mamma♥alene til 3 Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 haha. har ofte skjedd når jeg skriver meldinger at den "intelligente"ordboken velger andre orde enn dem jeg hadde tenkt å skrive, og av og til foreslår den også neste ord..kan bli mange rare meldinger av sånt..om man er litt for kjapp
Ranveig R Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Eg presterte å meddele mammaen min at babyen koste seg med svett susp ein varm sommardag...! Det skulle altså stå pupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå