Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 skrukkete øyelokk?? har lurt på det noen ganger.... altså jeg har ikke helt glatte øyelokk... men mer sånn elefant skrukkete og i dag tok jeg meg bryet å google "Eyelid pictures" og alle øyelokkene jeg kommer over da er jo glatte... kjæresten mine sine og.. gosh.. hva kan ha skjedd med meg da? Sovet for mange netter (alle tenårene) med sminke på?? Hvordan øyelokk har du?
tine0810 Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 nå måtte jeg jaggu sjekke:-) og er nok litt skrukker her også......men anbefaler øyekrem fra Lancome...den er nydelig, og skrukkene kjennes ikke;-) he he...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Hmm.. Tror da jeg har glatte?? men hvordan ser du det da? Har du tatt bilde? Eller kjenner du det? For du mener vel når man har øynene igjen.... Eller?
Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, jeg mener når jeg lukker øynene og når de er åpne egentlig.. Tenkte på det da jeg la på øyenskygge nettopp. Går ikke an å kjenne det. Bare ser det når jeg lukker et øye og kjæresten min kunne bekrefte det hehe... Har blitt fortalt at en ikke skal bruke øye-krem på øyelokket..
Collette Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Mine er glatte. Moren min har skrukkete, men hun er over 60. Hvor gammel er du? Hehe.. Du har sikkert bare litt overflødig hud og så skrukker det seg. Tror ikke sminke om natten har så mye å si.
Brugda Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Kanskje du har sånne øyelokk som jeg har pupper, bare for mye hud og lite fyll liksom? Hehehe:)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Min er og har alltid vært sånn også. ikke mye, men sånn at flytende eyeliner ikke går. Jeg er 29.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 hahaha... Nå sjekket jeg det faktisk, men merket at idet jeg lukker øynene nesten igjen så løfter jeg helt automatisk bittelitt på øyenbrynene. Ikke så mye at det ser rart ut såklart, men akkurat nok til å "ta vekk" "øyelokk-rynkene". hehehehehe... Så, hvis jeg bevisst senker øyenbrynene igjen får jeg litt rynker jeg også For du mener oppå selve øyelokket, sant? Men disse rynkene er vel egentlig bare nok hud til at jeg skal kunne klare å lokke øynene helt igjen samtidig som jeg hever øyenbrynene..?
Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg husker jeg tenkte mye på dette da jeg var tenåring, haha! Alle jeg så på bilder hadde jo helt glatte, og ofte store øyelokk. Jeg klarte aldri å legge sminken fint, for mine var jo helt skrukkete. Men nå klarer jeg det helt fint, så jeg vet ikke om de har rettet seg ut, eller om jeg rett og slett har lært meg en teknikk der jeg løfter øyenbrynene slik at de retter seg ut? Hehehe.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 lokke øynene igjen = lukke øynene igjen altså hehehe.. Ble for mye øyelokk til at jeg klarte den rettskrivinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå