Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Ikke i munnviken, men inne i selve leppa, så jeg ser deformert ut i ansiktet. Tør aldri å vise meg ute blant folk sånn som jeg er nå. Hva kan jeg smøre på eller spise for at det skal eventuelt gå fortere over???
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Har ikke utført oralsex på en god stund for jeg er gravid og kvalm, hehe.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 jaaa eg har ett tips!!! Får fra tid til annen blemmer på innsiden av leppene selv. Å det som faktisk virker er å påføre vademecum (sterkt munnvann) med en deng det begynner å vise seg. Da går det raskere over og gjør dessuten mindre vondt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 retelse: * med en gang* det begynner å vise seg
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 herregud for skrivefeil idag da. Rettelse sko det sjølsagt stå!!! Over og ut
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Æsj, kjenner til hvordan det er... foruten de salvene du får kjøpt på apoteket (f.eks antix) som tar knekken på viruset som forårsaker såret så har jeg hatt god erfaring med sinksalve! Det hjelper til med å tørke ut.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har ikke noe råd for at det skal gå fortere over inne i munnen, dessverre. Er det utenfor leppa er sinksalve rene vidundermiddelet, tørker det ut på få dager (men ser ikke veldig bra ut med hvit salve i ansiktet, det skal innrømmes...). Dersom såret er vondt har jeg derimot et råd. På apoteket får du en salve (silikonbaset) som danner en hinne over sår i munnen og virker smertestillende. Tørk av såret, ta på salve, og la det tørke ca ett minutt før du lukker munnen. Husker ikke hva den heter, men den kommer i en tube som ser ut som om den skal i rumpa, med sånn lang tut. Men er vel for å komme til i munnen, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå